Neeeeej, fan vad typiskt! :( Men Stina såg faktiskt riktigt stark ut, hade hon fått gå ut i bättre läge inför sista sträckan så tror jag att hon hade grejat medaljen.

Jahopp, då laddar vi om inför herrfinalen. Hoppas svenskarna får chans att visa vad de går för, även om jag tror att det blir svårt att ta medalj.

Neeeeej, fan vad typiskt! :( Men Stina såg faktiskt riktigt stark ut, hade hon fått gå ut i bättre läge inför sista sträckan så tror jag att hon hade grejat medaljen.
Ja, fast hon har ju inte superform. Då hade hon tagit Diggins lätt när det är klassiskt.

Känner mig skeptisk nu till om Ida ska gå stafett.

Liknande trådar

Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
949
Senast: Rosett
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker ju att jag har skalat ner mitt liv rejält, släppt en massa saker på min to-do-lista, för att bara göra sådant jag verkligen... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 753
Senast: tuaphua
·
Ridning Hej! Detta är mitt första inlägg så jag ber om ursäkt om jag lagt tråden fel eller om det redan finns tusen sånna här trådar, hittade...
Svar
10
· Visningar
1 539
Katthälsa Jag har ett stort dilemma! Jag har två underbara norska skogkatter, som jag älskar (såklart). Den ena bajsar på golvet ca 2-3... 2
Svar
31
· Visningar
4 427
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka