Skippa vissa namn på djur?!

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Linda_nicole
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 960
L

Linda_nicole

Jag har hört att djur tycker mest om namn som har bokstaven s i sig. :D

Sv: Skippa vissa namn på djur?!

Katter lystrar bättre till namn med S.

Hundar lyssnar oxå bättre till s- ljud :angel:

Fast dom kan egentligen ha vilka namn som helst, det är bara att dom hör själva s bättre..

jaha, är det därför mina råttor inte lyssnar på inkallnig??
Dom har inte ett enda S i namnen :angel:

Nej, ärligt talat så tror jag att det är olika per individ, eftersom jag hade två katter i höstas, en med S i namnet och en utan. Och den utan S.et lyssnade bättre ;)

Hej!

Ingen av våra katter hade S i namnet och alla kom när man ropade. Fast dom kom ju när man slog med skeden i kattmatsburken eller skakade en makaronikartong (låter som torrfoder), så vem vet..

/ lavinia, vars häst kommer om man ropar godis men inte annars

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 286
Senast: Bison
·
R
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 307
Senast: Raderad medlem 147980
·
Avel Såg programmet Klonade Djur igår som till största delen handlar om kloning av hästar. Jag hade ingen aning om att det var så utbrett i... 2
Svar
21
· Visningar
1 347
Senast: BornAgain
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 266
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka