Skit, Panik!!!!

Sv: Skit, Panik!!!!

Tråden är sedan 1 juni alltså måste ju fölis blivit till sommaren innan dess.
 
Sv: Skit, Panik!!!!

Du skriver att hon gick på bete i somras bredvid travarhingst. Men hon borde väl rimligen blivit betäckt i Februari 05. Vilka fanns då i hennes närhet?

Nej, den måste vara betäckt ung. 1/7-05, fölade gjorde hon 31/6-06.
Detta är ett gammalt inlägg. :)
 
Sv: Skit, Panik!!!!

Ok såg det nu kastade om siffrorna 6/1 och 07 har inte jag kommit till än. Är fortfarande 06 i min värld.
 
Sv: Skit, Panik!!!!

Du skriver att hon gick på bete i somras bredvid travarhingst. Men hon borde väl rimligen blivit betäckt i Februari 05. Vilka fanns då i hennes närhet?

Tråden är skapad i juni förra året, alltså så borde det stämma bra att hon blivit betäckt under sommaren, i juli om inte annat..
 
Sv: Skit, Panik!!!!

Samma upplevelse har jag varit med om...
Dock förlorade vi fölet tackvare en MKT försenad veterinär...
Dock en stor ELOGE till stuteriägaren Karin som släppte höskörd och allt för att göra en insatts för den lille.
 

Liknande trådar

Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
563
Senast: Ketrawzc
·
Hästvård Hejsan, Min häst tror jag har sträckt sig men behöver lite rådgivning. Hon stog i en väldigt isig hage (vi har spärrat av den delen när...
2
Svar
20
· Visningar
1 125
Senast: Oknytt
·
Hästvård Snälla hjälp mig att stilla mina tankar genom att bara dela med er av erfarenheter. Jag vill ha lite hopp eller en hand att hålla i...
2
Svar
23
· Visningar
1 557
Senast: Sirap
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 529

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp skäller på män
  • bandage på katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp