skojig å billig?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare *fia*
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 660
F

*fia*

tänkte beställa hem lite grejer eftersom vi här i borås har så grymt dåligt med häst affärer å ingen av dem har vad jag vill ha, som vanligt ihihi

tröttnat på h**ks kvalite å vill inte beställa från börjes.

Tänkte beställa nån ny sporre, nytt dressyrshabrak, ev magplatte gjord (e de bara börjes som e så grymt billiga)??, martingall med platta å dressyr skydd.

efter som hästen nu ska gå fältävlan i sommar så behövs sakerna byta ut å flickan har ju äntligen växt.

Tänkte börja me lite budget grejer för att sen byta ut, får ju se om hon kan gå fältävlan å kan uppföra sej i dressyren. :P

SÅ kraven är *hihi*

*billiga snygga shabrak (gärna vit med passopal)
*magplatte gjord billigt brodarna lär la göra sönder den ändå på en sesong.
*billiga sporra
*gärna martingall med platta brun stl cobb

sen vill jag ha tipps, vill hitta matchande luvor å shabrak i snygga färger?

hoppas några orkar hjälpa mej!

Sv: skojig å billig?

Jag tycker de har fina grejor på www.horze.com om man inte har någon hästsportbutik i närheten... Har ej beställt nåt än, så jag kan inte uttala mig om service etc...

Liknande trådar

Utrustning Jag har en unghäst e.Akribori med kort, närmast spikrak och väldigt bred platt (tänk ponny...) rygg och en relativt "normal" manke. Vi... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
19 781
Senast: Supersalt
·
F
Utrustning kollat tänderna å ska ha ut tandläkaren igen i maj. min dam e väldigt speciell, känslig, men börjar bli stor dam nu. Red med...
Svar
11
· Visningar
1 012
Senast: Fina
·
F
Utrustning Ridit min blivande 5 åring på hackamore sen hon va 4 år, funkat kals tills nu när hon börjat bli stor å grymt stark. försökt mej fram...
Svar
7
· Visningar
936
Senast: *fia*
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Blandraser och renraser
  • Uppdateringstråd 31