Immer 7 Nov 2003 #21 Min Jensen Amiral! Fast jag hade en Hubertus hoppsadel en gångi tiden, den var inte så tokig den heller. Immer
Min Jensen Amiral! Fast jag hade en Hubertus hoppsadel en gångi tiden, den var inte så tokig den heller. Immer
N nocke 7 Nov 2003 #23 Albion dressyrsadel - sådan vill jag ha en gång när jag har fått pengar över! /nocke
alice 7 Nov 2003 #27 Min county dressyr. Men ska nog tyvärr sälja den till fördel för en wintec cc. //Alice
Favina 7 Nov 2003 #28 En sådan har jag Albion Legend, den är supergo att rida i! I Hoppväg så måste det vara min Pessoa Kram Favina
En sådan har jag Albion Legend, den är supergo att rida i! I Hoppväg så måste det vara min Pessoa Kram Favina
G Gloooria 8 Nov 2003 #30 En stübben dressyrsadel det trodde ni väl inte Den va ganska gammal men SUPERSKÖN det va som att sitta på en kudde
En stübben dressyrsadel det trodde ni väl inte Den va ganska gammal men SUPERSKÖN det va som att sitta på en kudde
B Bucus 8 Nov 2003 #33 Min egen dressyrsadel som jag köpte ny för ett par år sedan. En Kieffer Lusitano med djupt säte. I love it
Min egen dressyrsadel som jag köpte ny för ett par år sedan. En Kieffer Lusitano med djupt säte. I love it
skuggi 8 Nov 2003 #34 Mmmm.. det blir nog Diddidynan Fast på allra första plats kommer den breda, mjuka, svarta, ulliga ryggen på min islandspojke!
Mmmm.. det blir nog Diddidynan Fast på allra första plats kommer den breda, mjuka, svarta, ulliga ryggen på min islandspojke!
E Egonson 8 Nov 2003 #36 en Pfiff sadel som jag testade idag skönare sadel får man gräva efter i sahara
JennyF 8 Nov 2003 #38 våran... fast ja kommer inte ihåg vad det är för märke... :smirk: det är en allround
Polly_Mulle 9 Nov 2003 #39 Min tränares kanadensiska westernsadel. vet inte märke men sär sitter man som en kung!