Skönaste sadeln

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare **BORTTAGEN**
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 89
  • Visningar Visningar 7 626
Sv: Skönaste sadeln

en globus som en av ridskolehästarna har, jääättedjup i sitsen, så man sitter sjukt bra i dressyren :love: dock är den inget vidare att hoppa med :crazy: då gillar jag henri de rivel och stübben :)

...och den här tråden är också över 4 år gammal... :smirk:

Varför skriver du i så gamla trådar?? Starta nya istället!

Diana

När jag provred min ponny hade han en prestige(green star????)allround mot hopp. Underbar var den!

Diana

Men sökfunktionen finns ju för att man ska kunna använda sej av gammla trådar så att man slipper starta nya hela tiden? Då blir det lätt ett överflöd med trådar som är likadana.

KL
Min Bruno delgrange är underbar :love:
Gillar även Wellington Elite och Röösli :)
Dressyrsadlar hela bunten!

Mammas gamla Lewa-sadel, den är bara :love:
Underbar att sitta i, dock är den så gammal att den snart faller sönder :crazy:

Diana

Det gör väl ingenting? Den här tråden ställer en allmän fråga och ju på intet vis inaktuell. Är ju bara roligt om sådana gamla trådar puttas upp.

Sv: Re: Skönaste sadeln

*kl*

*bates caprilli hopp
*kieffer dressyr (kommer inte ihåg modell, men den hade mkt jupt säte)
* M&N hopp, kommer inte ihåg modell, men den var gul ^^

Oj, det är jättesvårt.. I hoppsadelväg står det mellan en Prestige som har legat på i princip varenda häst vi haft och våran ny Kieffer Inn där man sitter som klistrad.

Dressyrsadlar...hmm.. Mammas Stübben Tristan är skön men min gamla Hubertus tar alla pris :love: Dock blev den för liten för mig så på slutet fick jag ingen bra sits i den. (Hade den när jag tävlade ponny.) Provade en Pfiff dressyrsadel för ett tag sedan och den var verkligen :love::love::love::love:

Wellington Greenline :love:
gillar även min Hubertus dressyr ;)

Albion kontrol :love: eller albion cc
Prestige Meredith D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
536
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 348
Senast: Silje
·
Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: NilHe
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 129

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Akvarietråden V
  • Kattmat i mousse-form

Hästrelaterat

Tillbaka