Skratt-reaktion

Vill du ha tillbaka skratt-reaktionen?

  • Ja!

    Röster: 91 82,7%
  • Nej.

    Röster: 6 5,5%
  • Det spelar ingen roll för mig.

    Röster: 13 11,8%

  • Antal omröstningsdeltagare
    110

Asko

Trådstartare
Först av allt, detta är inte menat som en pik mot någon, minst av allt mot @Gunnar . Ber om ursäkt om detta kan uppfattas som det. Jag förstår att vissa förändringar så måste man få genomföra trots att folk protesterar och det har hänt många gånger tidigare att saker förändrats här på buke och sedan har det gått bra ändå. Eller blivit bättre. Eller att man behöver åtminstone prova genomföra förändringar för att se om det kan funka bättre på andra sätt.

Jag vill bara skapa denna omröstning för att visa hur mycket just detta spelar roll för folk på buke. Eller se om jag kanske är i minoritet om detta, det är också möjligt. Och om möjligt kanske åtminstone föreslå någon förändring till det bättre :):heart


Mina egna tankar nedan:

Jag vill föra fram ett förslag om att moderatorer borde istället ha möjligheten att kunna radera reaktioner, istället för att radera reaktionerna för alla. En tumme upp skulle lätt kunna uppfattas som ironisk på samma sätt som en skrattande emoji, ska man ta bort den också? Folk kommer alltid fram till något sätt, och istället för att vänta tills de börjar skriva inlägg som man kan ta bort så borde man väl kunna ta bort de enskilda reaktionerna så att det inte drabbar andra som gillar reaktionerna. Jag förstår om det kan vara svårt att försöka få fram någon teknisk lösning för det men räcker det inte med varningar under tiden medan man arbetar på det?


Till sist, tack för detta fantastiska forum som är så fyllt av kunskap och vänskap! Den och givetvis folk här har lärt mig så otroligt mycket genom åren och samtidigt fått mig att växa som person :love: Jag känner mig mycket mindre ensam i min vardag (främst pga min grava hörselskada) tack vare folk här och har lärt mig så otroligt mycket om ens egna värde som person och främst som kvinna :heart Tack @Gunnar för denna möjlighet! Och jag hoppas att vi ska kunna fortsätta i många, många år framöver! :love:
 
Jag tycker också väldigt mycket om Buke just för vad det är och inte är i dagens hav av sociala media, och medan det inte är livsviktigt för forumet så SAKNAR jag verkligen skrattaknappen redan!
I solemnly swear that I am not up to no good. :D
Jag tror att de få som velat missbruka reaktionerna drunknar i det positiva.
 
För mig som läser mer än jag skriver är de olika gillaknapparna ett sätt att vara med på ett hörn utan att aktivt behöva skriva inlägg.

Med utbränd hjärna orkar man liksom inte alltid skriva, samtidigt som man vill fortsätta hänga här.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 295
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 388
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 980
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 137
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Kämpa på
  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Hat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp