Skritt täcke fra Borjes

R

rohna

Noen som har det ? et svart med gul passpoil, kneppes foran salen med kardborre. Koster 195 kr.
Lurer på om det er stort eller lite i str. Har bestillt full size til min store og brede vbl...

:confused: :confused:
 
Jag har det, är jättenöjd! Har åxå strl full till min häst på 158 cm, ganska kort i kroppen dock så det är egentligen lite för stort till henne.Men det funkar! :)

//jo7 :bump:
 
Jag har haft det, har dock sålt det nu. Dock inget fel alls på det. Men full behöver du till en storhäst ja. Det är varmt o mjukt.
 
Jag har också det i storlek full, fast mitt är marinblått. Jag tycker det är jättebra. Hade kanske behövt ytterligare en storlek större på mitt stora halvblod på 175 cm. Jag hade det även på mitt förra halvblod som var ca 167 cm.
 
Blir spennende å se når det kommer.
Mitt sto er 168 cm og 600 kg. Bruker 145 cm i bucas og Thermo Master täcken.
 
Jag har ett sånt. Tycker det är jättebra.
Storlek full passar utmärkt på mitt nordsvenska brukssto som mäter runt 154 över manken och har stl. 145 i vanliga täcken.
 

Liknande trådar

S
Islandshäst Nå har jeg prøvd Top-Reiter bomløs. Jeg likte godt å ri i den :) Men til tross for cutback gikk den harde kanten foran nedi manken til...
Svar
6
· Visningar
2 339
Senast: skuggi
·
S
Hästvård Da forrytteren min skulle renske hoven på hans høyre bakben i går, ble han SINT! Ørene flatt bakover og glefs glefs! :mad: Han har i...
Svar
1
· Visningar
987
Senast: Icebabe_1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Varulvslekarnas anmälningstråd
  • Vi som letar hus
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp