Skriva från mobilen

Jag har precis samma problem, också med Chrome på Android. Har provat att starta om telefonen utan förbättring. Det har varit såhär i säkert två veckor nu, och jag har inte noterat något mönster med t.ex. specifika reklamer eller liknande. Det är bara på Buke det händer.

Jag har observerat att telefonen ibland lägger till första bokstaven/bokstäverna i ordet man skrivit istället för att göra mellanslag. Alltså kan det bli "JagJ harha varitvv ", till exempel. Då får jag radera och prova igen några gånger innan den faktiskt börjar göra mellanslag och inget annat. Ibland blir det ännu värre och den börjar spotta ut helt random bokstäver, osv. Den verkar inte heller "ta" mina tryckningar när jag väljer ord på autocorrect, utan hittar då på lite vad den vill bara. Men det händer "bara" för var fjärde-femte ord, däremellan funkar det som vanligt. Sjukt märkligt!
Så blir det för mig också! Fattar mig oftast så kort jag kan via mobilen!
 
Jag testar också, återstår att se om det funkar! Det såg onekligen lovsnlo (lovande) ut, men tyvärr verkar det foetffortfa (fortfarande) krångla...
 
Kan det vara så att ni som har problem har samma tangentbords app? Alla hade chrome och android om jag förstod rätt?
 
Nu måste jag jj också teste:D verkve inte gå nåt vidare, men bättre än innan änän.. Många av orden blir ju faktiskt rrät :p
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 951
Senast: Daff
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 263
Senast: Rie
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 913
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 232
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp