SKRYT- Gjort ett klipp idag

_carmenzita_

Trådstartare
Det var auktion på en sprillans ny och aldrig använd Zaldi Star med utgångspris 1000:-, jag fick den för 6000, nypriset är runt 10'000, såååååååååå lite mallig är jag :)

Sv: SKRYT- Gjort ett klipp idag

_carmenzita_ skrev:
Det var auktion på en sprillans ny och aldrig använd Zaldi Star med utgångspris 1000:-, jag fick den för 6000, nypriset är runt 10'000, såååååååååå lite mallig är jag :)
GRATTIS!!!!:bow:

Grattis! Mkt bra köp! Var var den auktionen?

Jag köpte en sådan, ny, för 7000. ;)

svarar alla, det var Granngården som hade en sådan drive i stan, vet ju inte vad underbuden var, kanske hade jag fått den för mindre, men det var ändå ett KAP :)

jajjemän! Den är ute i stallet nu men jag fotar och lägger in imorgon, men det är en svart Zaldi star.

Lite bilder:

zaldi1.jpg

zaldi2.jpg

Liknande trådar

Hemmet Har funderat på en grej främst idag när jag gått med dammsugaren i högsta hugg och frenetiskt städat varje liten vrå. Tycker det blir... 20 21 22
Svar
423
· Visningar
22 119
Senast: Nytant
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 218
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Ska vi skapa oss en tröstetråd för oss som har hundar med kronisk sjukdom? Jag känner i vart fall att jag behöver det... Min förhoppning... 13 14 15
Svar
296
· Visningar
39 989
Övr. Hund Har postat här tidigare om min illbatting till hund. Efter senaste inlägget så vände det och hon blev som en helt ny hund, nästan alla...
Svar
19
· Visningar
3 931

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka