Sladdlös dammsugare som håller i längden

Islandshästryttare

Trådstartare
Köpte en sladdlös dammsugare för drygt två år sen..Den är numera helt värdelös och släpper ut lika mycket som den suger upp. Kan dammsuga samma område tre gånger och jag får ändå sopa efteråt eftersom den inte tar allt. Ändå är det inga överdrivna mängder smulor och annat utan vi dammsuger och sopar en gång i veckan. Vi har väldigt lite förvaringsutrymme i vår lägenhet så vill helst ha en sladdlös dammsugare av utrymmesskäl.

Finns det några bukefalister som har bra dammsugare som är sladdlösa som hållit länge? Vilken modell och märke isåfall?
 
Vi har Dyson, superbra och smidig, vet inte modell dock


Tack för svar har hört mycket bra om Dyson. Dock låg de mycket högre i pris än alla andra när vi köpte sist. Men det kanske är en sån här produkt där man får vad man betalar för. Hur länge har ni haft den? Är den fortfarande lika bra som när ni köpte den?
 
Vi har en dreame T10 mycket nöjd, dock har vi bara haft den i 6 månader så kan inte uttala mig om ”i längden”
 
Vi har haft en Dyson v6 sedan våren 2017 och den håller fortfarande måttet. Då köpte vi den ändå från deras outlet där dammsugare med tekniska fel som reparerats säljs, så den var inte ens fabriksny. Det enda vi gjort är att byta batteri, det gjorde vi i höstas. Fram tills dess hade den dock hållit hur fint som helst i 5,5 år. Skulle gissa att deras nyare modeller är ännu bättre på batterifronten, samt en massa annat. Ser lite fram emot när det blir dags att köpa en ny av den anledningen, men det kommer inte att ske förrän den nuvarande är helt kaputt.
 
Vi har en Dyson V8 som är några år gammal nu. Den har börjat strula senaste tiden. Den är lika effektiv som förut men dör rätt som det är, ibland startar den igen, ibland inte. Sen några dagar senare kan den funka igen.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Efter mycket funderingar startar jag denna tråden med förhoppningar om lite råd, klok input och erfarenheter av liknande problem. Vi...
Svar
12
· Visningar
2 980
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 517
Senast: AlmostEasy
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 686
Senast: lundborg
·
E
  • Låst
Övr. Barn Känner att jag vill skriva av mig lite... Mina älskade söner har inga farföräldrar. -De är inte döda, utan "bara"...
Svar
12
· Visningar
2 350
Senast: Kelda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp