Bukefalos 28 år!

Slaktkanin

S

Snurran89

Är det någon som har en bra blandraskanin som är bra som slaktkanin? Eller tips på hur jag kan para så jag får fram bra kött?
 
Sv: Slaktkanin

Mitt tips är att du frågar om detta på antingen alternativ.nu eller kanin-net.nu.
Där finns folk som håller på med slakt själva och säkerligen kan vara till hjälp. :)
 
Sv: Slaktkanin

Bond kanin domhar säkert ett annat namn men man sa så förr en stor ras ofta svart-vita....
 
Sv: Slaktkanin

Gotlandskanin och new zeeland red är två raser som passar till köttproduktion. Finns ju många fler dessutom. Kolla vad lika kaninfarer har för raser vettja!
 

Liknande trådar

Hemmet Hej Har ni tips på en bra och prisvärd elgrill till balkong? Jag fick klartecken av min hyresvärd att få ha en på balkongen.😊 Det är...
Svar
12
· Visningar
387
Däggdjur Jag behöver köpa en trimmer; Primärt för min kanin som har problem med huden runt ögonen. Trimmern får gärna även funka för hundtassar...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Stinaelin
·
Mat Jag har noll fantasi när det gäller sallad. Vi ska träffas ett gäng imorgon och äta nyårsmiddag tillsammans med barnen. Och jag tycker...
Svar
9
· Visningar
707
Fritid Har ni tips på en bra solcellradio, gärna med usb för laddning av moiltelefon (om det finns en sådan funktion)? Tänkte att det kunde...
Svar
3
· Visningar
217
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp