Nillizan Trådstartare 2 Aug 2007 #1 Hur lång tid tog det för er ifrån när ni slutat med p-piller att bli gravida?
S squirlett 2 Aug 2007 #2 Sv: Sluta med p-piller! Tog 1 år innan första mensen kom Sen försökte vi i dryga 2 år till Blev ingen bebis alls Gjorde slut, börja med p-piller igen Träffade en ny kille och blev gravid efter 2 månader trots p-piller
Sv: Sluta med p-piller! Tog 1 år innan första mensen kom Sen försökte vi i dryga 2 år till Blev ingen bebis alls Gjorde slut, börja med p-piller igen Träffade en ny kille och blev gravid efter 2 månader trots p-piller
M milles mamma 2 Aug 2007 #3 Sv: Sluta med p-piller! ca 5 månader menfick missfall efter ca 6v,sen tog det ca 4 månader efter missfallet tills jag blev gravid igen....
Sv: Sluta med p-piller! ca 5 månader menfick missfall efter ca 6v,sen tog det ca 4 månader efter missfallet tills jag blev gravid igen....
Björk 2 Aug 2007 #4 Sv: Sluta med p-piller! 3 månader ungefär. Hade ätit ppiller i ca 19 år före jag slutade och blev gravid. Det gick snabbt med andra ord.
Sv: Sluta med p-piller! 3 månader ungefär. Hade ätit ppiller i ca 19 år före jag slutade och blev gravid. Det gick snabbt med andra ord.
boccia 4 Aug 2007 #7 Sv: Sluta med p-piller! En månad (hann med en mens efter jag hade slutat, sen sköt min man skarpt direkt)
Sv: Sluta med p-piller! En månad (hann med en mens efter jag hade slutat, sen sköt min man skarpt direkt)
Camilla_H 7 Aug 2007 #13 Sv: Sluta med p-piller! Jag slutade med pillren i oktober i fjol och blev gravid i början av december... Hade innan dess ätit p-piller i drygt 14 år. /Camilla
Sv: Sluta med p-piller! Jag slutade med pillren i oktober i fjol och blev gravid i början av december... Hade innan dess ätit p-piller i drygt 14 år. /Camilla