R
Raderad medlem 6459
Isåfall får jag be om ursäkt. Det var kanske någon annan. Men det är en jäkla översättning!
(det var en helt rimlig gissning)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Isåfall får jag be om ursäkt. Det var kanske någon annan. Men det är en jäkla översättning!
Jag är en dålig kompisSVEKET att du trodde att det var jag
(det var en helt rimlig gissning)
Jag ska fixa det när jag tagit tag i cuttandet"Svenskan" stavas inte med versal.
Hmm va?
Skönt att dra det va det du hakade upp sig på
På mitt jobb använder vi ofta en försvenskning av ordet "pull", så vi pullar ofta...
Som gamer är detta vardagsmat. "Jag pullar hela dungeonen så dödar vi alla på slutet".
Halvt OT - tycker att amerikaner kan sluta misshandla spanska språket. Kollar på Bachelor där en stackars Juan Pablo hela tiden blir kallad One Päääblow.
@Anna Ja! Alla engelskspråkiga jag träffat har ett himla lustigt uttal när de pratar både spanska och franska.
Obs, nu ljuger jag - en snubbe jag känner från London pratar grym spanska faktiskt. Men han står liksom ut väldigt som ett undantag.
Haha oh no! Och då är ju ändå Hosey nästan lika fultJa, José Mourinho hette ju Josie istället för Hosey ganska länge också(Visserligen portugis, men det faller nog i samma ram som franskan och spanskan.)
Haha oh no! Och då är ju ändå Hosey nästan lika fult.
Ja, Mourinho låter ju fantastiskt portugisiskt. Hur fan man uttalar det har jag ingen aning om. På spanska ska J-et också ha riv i, som du skriver, "hosey" är mer amerikanskt/mexikanskt uttal.Haha! Jag googlade lite nu och tydligen är det inte riktigt Hosey på portugisiska utan snarare Schosey, med lite... riv i. Hopp![]()
Ja, Mourinho låter ju fantastiskt portugisiskt. Hur fan man uttalar det har jag ingen aning om. På spanska ska J-et också ha riv i, som du skriver, "hosey" är mer amerikanskt/mexikanskt uttal.
Namnstavning är ju svårt. Min kompis fick hem post som det stod Phosefin på efter att hon sagt i telefon att hon hette Josephine med phMo..mou.. moh
Josie Merino?
HahahahahahahaNamnstavning är ju svårt. Min kompis fick hem post som det stod Phosefin på efter att hon sagt i telefon att hon hette Josephine med ph
HAHAHA! PrislöstNamnstavning är ju svårt. Min kompis fick hem post som det stod Phosefin på efter att hon sagt i telefon att hon hette Josephine med ph