Ja, Mourinho låter ju fantastiskt portugisiskt. Hur fan man uttalar det har jag ingen aning om. På spanska ska J-et också ha riv i, som du skriver, "hosey" är mer amerikanskt/mexikanskt uttal.
"nh" blir som spanska ñ, ungefär
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, Mourinho låter ju fantastiskt portugisiskt. Hur fan man uttalar det har jag ingen aning om. På spanska ska J-et också ha riv i, som du skriver, "hosey" är mer amerikanskt/mexikanskt uttal.
Samtidigt som han chefade på Chelsea hade de en spelare som heter Ricardo Carvalho - det blev typ "kavaj-hoe" hos kommentatorerna.
Bästa på längeNamnstavning är ju svårt. Min kompis fick hem post som det stod Phosefin på efter att hon sagt i telefon att hon hette Josephine med ph
Bästa på länge![]()
Min närmaste kollega är hunden och han är ärligt talat kass på att hånasEn lagom dos av hån kan kanske få dig på banan igen? Be dina närmaste kolleger att bistå dig. Annars finns det säkert en del frivilliga här.
Kass hund. Dumpa!Min närmaste kollega är hunden och han är ärligt talat kass på att hånas![]()
Kass hund. Dumpa!
Åhå, en katt kommer dissa dig stenhårt om du gör nåt felEller en katt![]()
Åhå, en katt kommer dissa dig stenhårt om du gör nåt fel![]()
Åhå, en katt kommer dissa dig stenhårt om du gör nåt fel![]()
Phosefin+Phteven=sant
Vi pullar creepsen ganska ofta i dota med
Som gamer är detta vardagsmat. "Jag pullar hela dungeonen så dödar vi alla på slutet".