Sm på grevagården!!

Ryttaren hade inte "sporrat sönder sin häst"!

I en situation stötte han emot, och fastnade med toppen av bootsen i, en ko. Detta ledde till att sporren trycktes in i sidan på hästen.

Helt och hållet en olyckshändelse och absolut inte med vilje!

Enligt AQHA:s regelbok hade de blivit diskade men någon sådan regel finns inte med i WRAS regelbok. Det ryktades om att denna regel ska införas i nästa års regelbok. Om så är fallet tycker i alla fall jag att det är helt rätt!
 
Fia..!
Grattis grattis till guldet.
Ni var oslagbara..! -konstatera- :bow:
 
Jag hälsade på dig i toakön. Och Jessica hälsade på dig vid barnvagnsplatsen vid läktaren Tyvärr hann jag inte prata pga andra saker..... :D

//Elisabeth
 
Det finns i årets regelbok sida 22 tror jag. Sitter på jobbet och har inte tillgång till den. :d

//Elisabeth
 
Jag hade också kul på SM... min lilla pojke var ju där nu!!... skönt att sova i hans säng malin..:).. tyckte att tävlingarna var bra förutom anmälnings avgifterna men men det löste ju sej till sist!!
 
Ähum.. Var det riktat till mig? Vem är du? Har jag missat att hälsa på någon så är det sannerligen inte för att Quarter eller paint saknas.
 
Nästa gång så tycker jag du skall gå fram å prata meddem du känner från din klubb.
Tror säkert att de blir glada. Får ju heller inte glömma bort att det finns blyga
människor också som säkert blir glada om man får en pratstund. Tror inte det b
eror på att du inte har QH eller paint. Se på mig jag har ingen häst alls.............

Kom till Säve i helgen och kolla på lite träningar i helgen.
Där är det def. inte många QH eller paints med.

- Jessica -
 
Vill bara gratta dig Malin..........jösses vad det gick undan. Såg tyvärr bara lördagsritterna.

- Jessica - ;)
 
Väldigt skön säng ;)
Hade hoppats att du skulle komma på fredan så att jag hade fått ha den en natt till!

Malin
 
Tack!

Hade dålilgt torrmönster men bättre Ko-del på söndagen.

Nästa år, då :devil:

Malin
 
Men det är ju en kossetävling till i år och då kanske vi får se dig igen???

- Jessica - ;)
 
Har inte bestämt 100% än men jag tror det!

Malin

(grattis till dig också förresten!)
 
Ja vill bara säga jättegrattis till allihopa som tog medaljer!!!

GRATTIS!!!! :bow: :)
 
Hejsan.

Vilken kosse tävling menar du? Hjo western riders har ju ett KM där kosse grenar är med också. Är det den du menar eller finns det en till.
 
Nej det skall väl vara en C eller B tävling runt Varberg någonstans om jag fattat rätt. Såg proppen för ett tag sedan.

- Jessica - ;)
 
Hej igen!

Det var inte menat till varken dig Jessica eller Elisabeth... ;)
Jag ska banne mig ta o komma till Säve o kolla på träningen...kanske bara kan på söndag men ändå!
Vägbeskrivning någon??? maila i såfall!

Ha det alla westernvänner :banana:
 
Hej!

WCWR ordnar en C-tävling med timed events och kosseklasser den 18 oktober
i Slöinge, mellan Falkenberg och Halmstad.

Kolla deras hemmis.

Hug your horses!
/Mike :devil: - Wild Bunch Skåne
 
Jag skall dit som publik
Ask skall tävla.
Träbenet skall tävla.

Hug your horses!
/Mike - Wild Bunch Skåne :devil:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 928
Senast: Hazel
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
825
Senast: MiniLi
·
Kultur Nu är första fyra avsnitten släppta! :banana: Nån som hunnit kolla än? Nån som ska kolla? Jag tycker det ska bli jättekul men ja lite...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
12 087
Senast: Bon
·
Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 533
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp