Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Små fleecetäcken sökes!!

B

**BORTTAGEN**

Var kan man hitta litet fleecetäcke 85 cm???
Såg ett på Börjes, nån som har erfarenhet av dem? Svart med guldkant och bara ca 160 kr, men är det bra??
Finns ju så himla mycket shettisar men att hitta roliga saker till dem verkar ju vara som det där med nålen i höstacken...
/Sofi

R

Rejält_felskapad

Exklusiv.nu har fleetäcken från stl 105 till 155, men erbjöd sig att kostnadsfritt sy upp en i stl 165 när jag ringde och beklagade mig över min stora häst ;) Prova!

R

RebeckaKihlberg

Fick ridsport i fredags och där var med reklam från Willab och dom hade ett blått och ett gult täcke från stl 85-155 tror jag de var....ska själv köpa ett blått till min shettis hingst!!!

/Rebecka :bump:

G

Grevinnan

Börjes har ju även ett under Börjes bästa tips....som dom hade i katalogen förra året, vintervitt och grönrutigt...

B

**BORTTAGEN**

Vi köpte ett fleecetäcke hos Börjes till vår shetland,ett grön/brun rutigt.Vi är nöjda med det,fast det är inte så ofta det används

M

montgomery

De svarta med guldkant från börjes är INTE bra! Vet två pållar som har sånt och det är kass passform!!

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6495 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hundavel&Ras Hej! Tänkte att det skulle vara kul och höra vad ni tyckte vilka raser som skulle passa mig. Jag är 21år och haft hund sen jag var...
Svar
5
· Visningar
482
Hundavel&Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
Svar
14
· Visningar
1 108
Övr.Hund Förlåt! Jag har funderat några dagar på att skapa en tråd, men såg sedan att det var två andra som hann före. Hoppas en till går bra...
2
Svar
31
· Visningar
2 524
Kropp&Själ Jag känner mig sjukt stressad just nu och vet inte alls hur jag ska ta mig ur eller förbättra situationen. Det känns som om det är svårt...
Svar
11
· Visningar
1 040

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Föl 2021
  • Betäckningar 2021

Omröstningar