Bukefalos 28 år!

Smakråd! *ny utrusting*

Sv: Smakråd! *ny utrusting*

hmm det verkar ju lättare att specialbeställa ett träns ;)
är i allafall avundsjuk på alla som får nya hästar att handla till. Att shoppa nya grejer är nästan det bästa med att köpa häst :)
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

vilket är finast??

05220134_1.jpg


Det är finast tycker jag. Fast jag tycker att det är så konstigt, nosgrimman är så bred på mitten.
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

jag vet, de e jättekul :D synd bara att inte min mamma tycker det som måste betala :angel:
men jag hittade ett annat HG träns nu ;) som fanns i havanna!
3 passants.. http://www.jump-in.fr/en/passant.html :)
det var väl ganska snyggt?
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

Ja men det var ju grymt snyggt!!! nu blev jag shoppingsugen :d Det var jätte snyggt i den ljusare färgen också. Har du tips på några snygga lädergrimmor?
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

visst var det?! =) wihoo :D
dy'on har fina lädergrimmor men mönstersöm. har en som ser nästan likadan ut fast kostar hälfen så mkt, från hansbo!
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

okej då ska jag kolla in dom. kan behöva en ny lädergrimma.
Och ett nytt träns!! vad kostar hg-tränset? är annars lite sugen på klinkertränset. Fast ett av mina favoritträns är det här:

05220136_1.jpg
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

vet inte vad det kostar, vill oxå veta! men de flesta av deras träns brukar väl ligga runt 3000.. skulle oxå vilja veta vart jag ska köpa det eftersom det inte fanns med på equalitylines grossist sida.. :crazy:
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

ja just det, tror att det kostar runt 3200-3500. Tror att en kompis till mig har det tränset. Kan höra med henne var hon har köpt det och vad det kostade. Vad är det för häst du har köpt då?
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

ja det får du jättegärna göra :) vore asbra!
en från björn nagel i tyskland, men den ska bes nästa vecka så hoppas att den kommer sen!
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

okej vad roligt, då kanske man får se lite bilder sen då :)
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

Mörkbrunt träns är snyggast på fux.. men vill du inte ha "guld" på pannbandet heller ?
Annars är Biarritz tränset Sjukt snyggt !

(inte SÅ snyggt på bilden men i verkligheten... (det är det Jaguar Mail har ! ) )
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

Vad kul med en ny häst! hoppas att den går igenom =)

Jag tycker/skulle själv köpt läderutrustningen i samma färg som veredus skydden. och självklart sadeln. men en fux ska man inte ha för ljust läder på.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 620
Utrustning Jag har precis köpt en ny brun sadel och undrar om någon har något tips vad man kan smörja med för att undvika att den mörknar så...
2
Svar
26
· Visningar
4 012
Senast: super
·
Hästhantering Hej alla bukisar! Har ett litet problem med min nya häst (sedan 3 veckor). Detta kan blir lite långt men ska försöka få ihop det! Jag...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 365
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på Utrustning, men det kändes mer som lite oseriöst funderande än ett faktiskt...
2
Svar
35
· Visningar
3 284
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp