Smala höga stövlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare guess_jeans
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 63
  • Visningar Visningar 5 453
G

guess_jeans

Någon som vet var man kan få tag på sådana..Har provat en massa som antingen har varit för låga men bra i vaden eller för stora i vaden men lagom i längden :mad:..Har funderat på att måttbeställa men har hört att det allrid inte blir bra..

Aj då! Det har inte jag hört, att det skulle bli fel vid måttbeställning. Vet du på vilket sätt? Själv blir jag tvungen att måttbeställa och skall göra det snart då mina gamla börjar hälsa hem.

Att de är lagom långa men för stora i vaden gör väl ingenting?! Mina är både lite för långa och väldigt mycket för stora i vaden.

nee det vet jag inte..Jag bara hörde någon prata om det, men får väl göra det iaf då..

Alltså, dom är VÄLDIGT stora i vaden..Ser ut som att jag har dubbelt så stora vader som jag har..Dessutom tycker jag att det är skönare när dom sitter åt lite..

Går du till en ridsportsbutik som har mycket stövlar bör du kunna hitta något även om du har smala ben. Där jag jobbade hade vi stövlar från 34 till 46cm runt vaden och från 45 till 58 cm på böjden hemma på lager. Sen kunde du ju givetvis specialbeställa om du (mot förmodan) inte skulle hittat nått...

Sv: Smala höga stövlar

hahaha 34 va det det minsta??? jag e 28 runt vaden

det e sant..jag har anorexia..

Jag har smala vader som bara attan ;) !! jag måttbeställde mina stövlar från cavallo via en ridsportbutik! dessa var med dragkedja= SUPER passform!

Själv är man 30 runt vaden, 46 i höjd & strl 4½ i foten :D :D

Smala ben, rätt långa ben, stora fötter = ingen bra komb!

men mina stövlar (rätt nya anv. fem-sex ggr) passar superb!! :D

Bild på mina:
höjd:46,5
vad:30
fot 4½: ca 37-38

PICT0002.jpg

Och får ändå en WC-häst? Börjar känna mig tjatig men; yeah right. Om det var sant vet jag inte vem som skulle vara dummast; hästens ägare som säljer sin häst till dig eller dina föräldrar som köper den åt dig...

Det som är det största kännetäcknet på anorexia är att personen i fråga förnekar och "gömmer" symtom tom under behandlingsstadiet. Så jag instämmer.. Yeah right!

Sarm hippique har rätt höga och smala..
jag har smala/långa vader och de passar nästan precis..man ack..de är så goa!

Ni vet ju inte vem jag är så jag kan väl lika gärna prata ut här..?

du, jag ska säga dej att jag är riktigt känd inom sverige och hätsnes ägare har absolut INGEN anledning att INTE sälja den till mig..dom var väldigt måna om vart hästen skulle hamna..

varför skulle jag inte få en häst endast pga min sjukdom?

Men vem är du då? Fast det får vi väl snart se, bara att hålla utkik på tävlingsbanorna efter en häst med Cor de la bryere till pappa (hette den så?) och så är den ju tvåkönad och har ett vitt ben ibland.

:smirk::smirk::smirk::smirk::smirk::smirk::smirk::smirk::smirk:

du kanske inte skall uttala dej föräns du har läst igenom alla inlägg ordentligt... :smirk:

Åh, dina inlägg har jag nog läst allihopa, de är SVÅRA att missa sas :smirk:

dolce_&_gabbana skrev:
du, jag ska säga dej att jag är riktigt känd inom sverige och hätsnes ägare har absolut INGEN anledning att INTE sälja den till mig..dom var väldigt måna om vart hästen skulle hamna..

:rofl: :rofl: :rofl: Kan du aldrig hålla tyst.....

Liknande trådar

Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
683
Senast: Zpunk
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
721
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 153
Senast: Ajda
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka