Smartwatch

Om man googlar verkar ju många ha just liknande problem.

Jag hade helt enkelt bytt märke...

Ja, det är det jag funderar på. Det har inte gjort annat än att krångla känns det som. Men just kompabiliteten med andra appar gillar jag, vet inte om någon annan har det? Nu använder jag visserligen inte så många appar längre men ändå.
 
Ja, det är det jag funderar på. Det har inte gjort annat än att krångla känns det som. Men just kompabiliteten med andra appar gillar jag, vet inte om någon annan har det? Nu använder jag visserligen inte så många appar längre men ändå.
Jag har Samsungs klocka och den fungerar perfekt. Var haft i ett par (3 kanske?) år och min man har en med. Jag har samsung telefon också så det gör ju allt automatiskt.

Vilka appar ska den synka med?
 
Jag har Samsungs klocka och den fungerar perfekt. Var haft i ett par (3 kanske?) år och min man har en med. Jag har samsung telefon också så det gör ju allt automatiskt.

Vilka appar ska den synka med?
Just nu använder jag bara Stepler ("samla poäng"-app). Minns inte vad de andra träningsapparna hette :o


Tittar på Garmin, de verkar ha fått bra betyg. Vivomove är jag lite inne på.
 
Nu fick jag svar från supporten. Får en ny, eller köpa en annan modell för halva priset.
Frågan är om jag ska fortsätta med Versa 2 eller om jag ska kosta på mig en 3a?
 

Liknande trådar

Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
7 618

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp