Smiley-tävlingen...

Haukur

Trådstartare
Hur gick d med den? Vilken/vilka vann? Kommer d komma några nya smileysar som man kan använda i inläggen??
:eek: :mad: :cool: :) :( :o :crazy: :): :eek: :smirk: :confused: :D ;) :p :d :bow: :rofl: :bump: :) :cry: :devil:
 
:o :o :D
Vi blir ju ALDRIG nöja :o
ett under att Gunnar inte bara lägger ner sedan TVÄRT! :D :)

Skulle vilja ha tillbaka den "sura" :p smileyn.
Och :idea: fast utan "idélampa"!
Det var den jag använde mest :cry: :love:
 
Oj, här var det nya. :) Gunnar har fixat märker jag... Blev jätteförvånad när jag såg de nya i ditt inlägg! Fast lite tråkigt är det ju att det blir såna där fula "kryss" för de smileysar som tagits bort.

/Erica
 
Här är resultatet ifrån den rådgivande smileyomröstningen:
Resultat

Hoppas så många som möjligt är nöjda med de nya smileysarna, det finns nog ingen som fått exakt rätt kombination. :p

/Erica
 
Dåligt minne men vilka är det som försvunnit
:love: vilken var där innan
:) var ju en nästan likadan
:idea: vilken var där innan
:confused: var ju den gamla :confused: gubben
:p :d :cry: hade ju nästan likadana
och så har väl :angel: tagit clownens plats
 
Oj!
Nästan 500 (?!?!?!) röster på :devil: ? :eek:
Nääe, det kan väl inte stämma?
 
Nej, jag ska kanske förklara diagrammet. Rösterna som redovisas är enbart rösterna för varje kategori. Sedan har jag klistrat in bilden på den smiley i varje kategori som fått flest röster.

/Erica
 
Underbart. =) Känner mig lättad för att "smirk" är kvar. =D
(fast jag får allt sörja den gamla frågetecken-smileyn. errhm)
 
Tacka Gunnar för att "smirk" (:smirk:) är kvar, den kom inte med enligt omröstningen. ;) (jag är också glad för att den är kvar!)

/Erica
 
Nä? Vad har folk emot smirk egentligen?! Tur att Gunnar finns och kan styra upp det hela. =D
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 456
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 929
Senast: __sofia__
·
Hemmet Gick igenom en större handväska som jag ska slänga då den är trasig och har trasiga dragkedjor. Jag hittade följande: 13 pennor...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 622
Senast: sthu
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
75 095
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp