Smileytest?

Sv: Smileytest?

Kanske så enkelt som ett stort O i stället för litet o. I princip samma kommando; :O men man slipper problemet med att de tar bort alla ";or" (men med : i stället förstås)


Hoppas att nån ens fattar vad jag pratar om :p

Precis, det behöver ju inte vara krångligare än så! :)
 
Sv: Smileytest?

Problemet med detta är att om jag tar bort det gamla kommandot kommer alla gamla smilysar försvinna.
 
Sv: Smileytest?

Är det inte värt det för att slippa ett problem då? Vi minns ju och kan läsa in en :o där det blir : o, men förändringen går ju rätt snabbt oftast läser man ju nya inlägg ändå och där kommer det nya kommandot användas så att de funkar.

Att :o hoppar in i helt fel sammanhang är skitstörigt och kan ibland göra en väldigt förvirrad tills man inser att det inte var meningen att den skulle vara där.
 
Sv: Smileytest?

Fast jag tror inte att det är hela världen, :O (fast med litet o, som jag antar att det blir på smileyns plats) förstår man ju innebörden av ändå?
 
Sv: Smileytest?

De är ju utbytta mot nya :o. Ändrar man kommandot kommer ju alla ställen där det står : o bli utan smiley.
 
Sv: Smileytest?

Nu efter alla ändringar så börja smileysarna se bra ut, men jag är inte riktigt nöjd med :) som jag tycker ser lite galen ut. Mest är det nog ögonen som gör det men en lite mindre överdrivet glad mun skulle nog också vara bättre.
 
Sv: Smileytest?

Kul med ny design och framför allt kul med lite nya smileysar tycker jag! Gillar att de flesta är gula nu också.

De jag tycker bör ändras:
;) - borde ha lite mindre "blinköga", ser mest ut som den fått något i ögat?
:( - ser alldeles förtvivlad ut ju! Skulle vilja ha den lite mindre ledsen...
:o - konstiga ögon och oskarpa kanter
:cry: - alldeles för otydlig
:grin: - ser lite uppsvälld ut på nåt vis, konstig
:love: - här håller jag med de som skrivit tidigare i tråden, skulle vilja ha den mer lik den gamla love-smileyn, med öppen mun!

Annars gillar jag som sagt de andra! :)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Smileytest?

*kl*
:confused: är fasansfull! En bättre förvirrings-smiley behövs, dessutom borde den finnas med bland de 20 första.
:angel: och :idea: är också hemska, resten har jag vant mig vid :D
 
Sv: Smileytest?

*KL

Tänkte flika in att nu när det gått ett tag har jag vant mig ganska bra vid de flesta smileysarna, åtminstone så att jag tycker de flesta är okej. Några av de nya är jag riktigt glad över dessutom :)


Men saknar den gamla :love:, gamla :angel: och den gamla rullande smileyn väldigt mycket fortfarande.
 
Sv: Smileytest?

Här är man borta en sväng och ni tar bort mina älskade smilisar? :eek:

Min rofl gubbe som ska rulla är ju borta. :(
Smilisarna de nya är små och tråååkiga. :(
Kunde du inte bara lagt till ett gäng och haft de gamla kvar också?



BLÄ! *moget*
 
Sv: Smileytest?

Borta en sväng, borde varit en rätt lång sväng :) ett halvår, större ändringar är på gång. Återigen är det svårt att veta vad som anses som stora förändringar.
Bytet av hela annonssystemet fick nästan ingen uppmärksamhet ;)
 
Sv: Smileytest?

Jag tycker alla nya smileys är ok nu, en del nya är jättebra. Men :confused: är fortfarande fruktansvärd, även :angel: och :idea: är mindre bra.
 
Sv: Smileytest?

Jag saknar fortfarande de gammla smilysarna och har nästan slutat använda dem. Det gäller även på ställen en smily skulle kunna förtydliga meningen.
 

Liknande trådar

Tjatter Är det någon mer om kollar på Gift vid första ögonkastet Australien? Vad tycker ni om det annorlunda upplägget? Jag tror jag gillar det...
Svar
11
· Visningar
328
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 304
Senast: Rosett
·
Utrustning Har precis skaffat en Kemnevall Theia och den har mer framskurna kåpor än jag är van vid på dressyrsadlar. Mina Mattes dressyrschabrak...
Svar
2
· Visningar
246
Senast: peperoni2
·
Utrustning Under alla år har jag varit väldigt och fullständigt övertygad om att alla hästar kan/bör/ska gå på vanliga enkla bett. Nu har jag två...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 540
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Hingstval 2024
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp