Smink igen

Fasiken vad jag inte hittade nån bra rubrik…

Idag kom min nya mascara och eyeliner. Jag kommer inte ihåg när jag rensade ut allt smink, det kan ha varit i våras, men det kan lika gärna ha varit 2020. Kanske t.o.m. hösten 2019.

Nu har jag börjat längta efter att vara sminkad igen, men det svåra är att hitta balansen i när jag ska sminka mig eller inte. Jag ser så mycket annorlunda ut med smink, så folk brukar reagera. Dessutom ofta förvånat, eftersom jag ”aldrig” sminkar mig. Vilket gör att jag drar mig för att sminka mig, för att jag inte vill riskera att skapa nån slags förväntan (ja, ni hör ju vad snurrigt).

Men ikväll ska jag ingenstans, så jag ska leka med lite smink och testa lite nytt. Så himla roligt!

Imorgon har vi möte och jag kan inte bestämma mig för om jag ska sminka mig eller inte. Vill ju, men vill samtidigt inte skaffa mig fler måsten.

Snurrigt snurrigt.
 

Så coolt ändå. Det ena ögat sminkat med eyeliner och två lager mascara. :love:

49851C68-F7F1-4608-9329-DB4E9397FEBF.jpeg
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 882
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 820
  • Artikel
Dagbok Den bättre känslan inombords som jag började känna i början av mars har hållt i sig. Det känns som att det har ljusnat - både om dagarna...
Svar
1
· Visningar
864
Senast: _Taggis_
·
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 204
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp