@Lillelorden - jag instämmer förvisso med dig! Inte passar jag i knallrosa ögonskugga direkt, men jag ÄLSKAR rosa ju, så jag använder den glatt ändå!
Men nu var ju frågan ändå vad som kan tänkas passa 
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte alls långt till Kicks, jag är bara fett lat och vill okynnesshoppa nu ikväll.@Koltrast
Svår fråga! Spontant vill jag säga nej, ganska neutral underton. Men jag brukar ha motsatt problem å andra sidan, att jag lätt ser gul/orange ut eftersom jag har kall hudton. Prova i butik, säger jag! Typ Maxi brukar ha Lumene om du inte pallar åka till ett kicks bara för att testa.
Och alltså, den kampanjen på kicks. Jag får egentligen bara köpa ett par skor den här månaden. Men jag har ju spanat så länge på en Lancome tient idole som nu kostar nästan 100 spänn mindre... Skit också!![]()
Förresten stormälskar jag Deap Throat-blushen jag fick på köpet igår. Så himla fin!
Jag är som du, neutral/varm. Tror att jag har samma nyanser som du i ett gäng produkter(stalkervarning på den!), så då är Lumenes CC nog för rosa för mig också. Vilken tur...@Koltrast
Jag har hört så mycket bra om lumenes cc-cream men jag kan inte ha den för att den är för rosa. Jag har några vänner som älskar den och de har alla kallare underton än jag, som är neutral/varm. Det beror ju på vad du har för underton![]()
Jag skaffade nyligen en MUS-blush i en ganska rosa ton, tror den kan ha hetat Cup cakenånting(?), med hjälp av en expedit som pratade sig varm för hur bra den var på mig, men alltså - shit pommes vad mycket bättre Deep Throat är!Visst är den fin! Jag gillar nog den bättre än deras kultnyans orgasm.
Men nu var ju frågan ändå vad som kan tänkas passa![]()
Och det här lär bli totalt OT, så jag ber om ursäkt redan nu, men jag funderar på att köpa TBS Ultimate adventskalender i år också...ska jag?![]()
@Koltrast
Svår fråga! Spontant vill jag säga nej, ganska neutral underton. Men jag brukar ha motsatt problem å andra sidan, att jag lätt ser gul/orange ut eftersom jag har kall hudton. Prova i butik, säger jag! Typ Maxi brukar ha Lumene om du inte pallar åka till ett kicks bara för att testa.
Och alltså, den kampanjen på kicks. Jag får egentligen bara köpa ett par skor den här månaden. Men jag har ju spanat så länge på en Lancome tient idole som nu kostar nästan 100 spänn mindre... Skit också!![]()
Tro mig, jag är fantastiskt glad över det, med min beslutsångest hade allt annat varit katastrof
Fast faktiskt, min Eye-makeup remover kommer från...Apoteket!
Och det här lär bli totalt OT, så jag ber om ursäkt redan nu, men jag funderar på att köpa TBS Ultimate adventskalender i år också...ska jag?
Var otroligt nöjd med det mesta jag fick förra året (resten blev ju då perfekta julklappar istället) men...jag vet inte...?![]()
Hoppar in från senior, men jag tror det finns många här som kan svara på min fråga.
Jag sminkar mig relativt sällan, och sminket jag har tar ju därför aldrig slut. Alla produkter är märkta med hur länge de håller, hur kinkigt är det att gå efter det? Vilka produkter kan man använda tills de är slut och vilka är känsligast att de inte blir för gamla?
Jag antar att det finns många åsikter om det här, men det ska bli kul att få höra era svar!
@nyponros - var kan man köpa sprayen för sminket? Och vad ska man fråga efter?![]()