Nej! Däremot ett Teddy Bare (och jag förstod först nu när jag skrev det hur roligt namnet är
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipset, låter ju jättebraJag använder max factor all day flawless 3-in-one. Herrejävlar va bra den är!! Har man rikitgt bråttom behövs inte ens puder ovanpå, den sitter på sin plats och håller sig matt ändå! Inte hela dagen, men ett par timmar. Täcker jättebra, både finnar och rodnader. finns på kicks, hm och säkert på de flesta andra ställen med.
Den ljusaste är väldigt ljus.
@nyponros
Vad duktig du är! Gud så kul med Sephoratrip, önskar att de kunde öppna en här i Göteborg.![]()
Det är en blandning a make up stores mix it liquid och två olika ögonskuggor@NotlikeI Din lila eyeliner heter vadå?!![]()
Det är en blandning a make up stores mix it liquid och två olika ögonskuggorSmidigt att kunna göra eyeliner i alla färger!
![]()
Jäkla skit också. Då är nog mina grejer (som jag inte beställde1-2 veckor har jag för mig. Ingen tull![]()
Det behöver de inte vara, mina beställningar tar mellan 1 och 4 veckorJäkla skit också. Då är nog mina grejer (som jag inte beställde) borta med posten eller nåt.
![]()
Jäkla skit också. Då är nog mina grejer (som jag inte beställde) borta med posten eller nåt.
![]()