Smink-tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag använder max factor all day flawless 3-in-one. Herrejävlar va bra den är!! Har man rikitgt bråttom behövs inte ens puder ovanpå, den sitter på sin plats och håller sig matt ändå! Inte hela dagen, men ett par timmar. Täcker jättebra, både finnar och rodnader. finns på kicks, hm och säkert på de flesta andra ställen med.
Den ljusaste är väldigt ljus.
Tack för tipset, låter ju jättebra :D

@Lillelorden Jag köpte ingenting ändå. Sparar mig till min Sephora-tripp nästa vecka. Gonna make som damage ;). Och roliga namn är ju typ halva nöjet :D

@mandeln Jag håller med om att MF 3 in 1 är en kanonfoundation! För mig med torr hy fungerar den inte i längden men täckningen och finishen är jättefin och väldigt täckande.

Alltså sminkkompisar!! Jag måste dela med mig av min nya kärlek. Det är den här lilla tuben av krämig awesomeness. Färgen är heeelt sjuk, så himla fin och någon slags neutral taupe med skiftningar av brun, silver och lila. Älskar man satin taupe från MAC så älskar man den här ännu mer. Och texturen, måste köpa fler... Sitter verkligen kvar tills jag tar bort den, och hur krämig som helst. Och nu är det 15% på den om man beställer från kicks.

När man totalt misslyckas med att fästa lösögonfransarna:arghh:

tumblr_n90xyfjzIr1sq3bujo1_1280.jpg

• Gilla
Reactions: WS6
Alltså, det här är ett mysterium! Fick en avi i måndags att jag hade någonting att hämta ut på posten, ett brev som var för stort att dela ut i brevlådan. Hurra, cherryculture, tänkte jag.
Det skulle gå att hämta tidigast 22, dvs igår. Var där två gånger igår och har varit där en gång idag, men där finns inget. Tjejen som jobbade där sa att den typen av avi jag fått vanligen delas ut efter att postombudet fått det som ska hämtas ut... Jag begriper nada. :up:

Idag gick jag lite bananas på mina bryn och fransar! Oops. Men hey, why not. Böjda mina ögonfransar lite för första gången idag och I love it! :D

Hittade perfekta förvaringen till ALEX-byrån från Ikea, för 39 kr styck. Summera heter den.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka