Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som har tips på en bra concealer att ha under ögonen?
Gärna ett märke som inte testar på djur
Tycker att e.l.fs produkter varierar en del i kvalité! ÄLSKAR deras acne fighting foundation, den täcker bra, och sitter hela dagen utan att bli kakig. Tycker väldigt mycket om deras "cool bronzer", fin färg som är lätt att bygga upp. Däremot gillar jag inte deras concealer, den är lite för rinnig och täcker inte. Ögonskuggorna är helt okej. Men tycker absolut att du ska testa!Undrar om det är någon som har erfarenhet av smink från e.l.f? är det bra? och även om ni har tips på andra märken som är veganska?![]()
Tycker att e.l.fs produkter varierar en del i kvalité! ÄLSKAR deras acne fighting foundation, den täcker bra, och sitter hela dagen utan att bli kakig. Tycker väldigt mycket om deras "cool bronzer", fin färg som är lätt att bygga upp. Däremot gillar jag inte deras concealer, den är lite för rinnig och täcker inte. Ögonskuggorna är helt okej. Men tycker absolut att du ska testa!
Isadoras läppstift Perfect Matte, någon som har? Kollade runt lite efter bra läppstift och enligt tester ska detta vara en mycket bra budgetvariant. Kan man tro att den sitter på plats?
Är på jakt efter ett "rött" läppstift som går i naturfärger, mer mot brunt, inte glansigt och inte skarpt. Mjuka, dova färger men ändå inte helt nude. Vill att det ska synas men vill inte ha rent brunt heller. Gillar vad jag ser av Isadoras Bare Bohemian!
Men jesus vad snyggt @Sleepan ! Vad betyder det att du grundar med läppenna?
@Sleepan Wow, helt fascinerande. Imorgon måste jag köpa läppenna + läppstift.
Boohoo(Kommer få leva på gröt framöver. Tänkte bjuda sambon till Berlin, samt ska försöka finansiera ett halvt, dyrt bröllop och en resa till Nya Zeeland, innan sista november i år... Så, kanske inga nya läppstift då...)
Boohoo![]()
@Sleepan Berlin, bröllop och NZ före november låter GULD tycker jag. Hoppas du får ihop det! Är NZ tänkt som bröllopsresa?