Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte en foundation från Pure Stockholm igår.
![]()
Jag tycker verkligen om produkten, men FETDISS till att de har en medlemsklubb som det kostar 100 kronor att gå med i.
Hon som hjälpte mig (i butiken på Mäster Samuelsgatan) kändes dessutom otroligt okunnig och var väldigt jobbig. Jag överdriver inte när jag säger att hon frågade mig över 10 gånger om jag behövde något mer (vet inte om de jobbar för provision??). Hade gått därifrån om det inte hade varit för att jag ska vara i Visby under kommande säsong och åker nu i helgen.
Alltså att fråga om kunden behöver något mer, det ÄR service. Men att göra det över 10 gånger är bara osmakligt, "behöver du något mer?" (för sjätte gången!) "NEJ" "men du kanske behöver en ögonbrynspenna för 55 kronor"... Sen så höll hon på och sa "och den här produkten här borta tycker jag verkligen att du ska ha! Och den där bronzern med!" när jag höll på att slå in koden till mitt kort. Alltså GRRR ville bara smälla till henne!!
Tack@NotlikeI Alltid så grymt imponerad av dina sminkningar, så duktig du är! Särskilt fäst är jag vid dina ögonbrynHur fyller du i dem egentligen, och med vad? De ser så naturliga ut men samtidigt så markerade!
TackJag använder hm's billiga ögonbrynskuggor (den ljusaste av dem främst) i främsta delen av brynet, självaste "bågen" och "vingen" av ögonbrynet använder jag en ögonbrynspenna från viva la diva, väldigt prisvärd! Mycket bättre än andra i samma prisklass
sen tar jag kicks eyebrow wax penna över för att hålla stråna på plats och borstar igenom brynen så de blir som jag vill ha dem, eller så använder jag lumenes ögonbryns gel. Klipper även mina bryns så stråna inte blir så långa och bångstyriga
![]()
Hahaha beror väl på vad men jämför med, tar inte så lång tid när man väl vet exakt hur man ska göraShit, låg en hel vetenskap bakomGrymt att få till ett så naturligt och snyggt resultat tycker jag!
På tal om hooded eyes... Finns det några mirakelknep för att få skuggor att sitta som berget? Jag har egentligen inte upplevt det som ett problem förrän nu då jag börjat använda skuggor mer frekvent, men ser ju helst att de sitter kvar utan att gå upp å gömma sig i 'creasen' efter bara ett par timmar.. Har tendens till hooded eyes, och kanske också att ögonlocken blir lite oljiga ibland - så hur kan man lösa det?
Har haft Glossybox ett år och ledsnar på det nu... Så synd LipFactory la ner. Är det nån som provat Elegantbox? kostar ju lite mer men får man mer?