Snabba jultipstråden *julpanik*.

• Mat
  • Trådstartare Trådstartare Cattis_E
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 56
  • Visningar Visningar 2 577
Är det nån som har förslag på presenter till julklappsleken?

Ett gäng personer (blandade kön) i 25-35 års åldern och ett gäng till ca 90. Jag har kört fast :crazy:

Ett gäng personer (blandade kön) i 25-35 års åldern och ett gäng till ca 90. Jag har kört fast :crazy:
Lite tråkigt men ganska användbart. Presentkort, finns ju många hemsidor att köpa det på så här i sista minuten.

Godis brukar gå hem för det mesta (kanske ett julpaket med skumtomtar, Marabou pepparkaka och liknande). Eller ett med något helt o-juligt ätbart som en kontrast.

Lite finare reflexer, alltid bra i mörkret men kanske inget som alla köper.

Eller något helt random (men ändå rätt så användbart) som en stekpanna/kastrull, dörrmatta, fönsterputsgrejer eller ett storpack med toapapper 😁

• Gilla
Reactions: Elo

Vad ska summan per paket vara?

Vi brukar ha under 100-lappen
Doftljus
Ljusstake
Pläd
Köksgrejer såsom skålar, äggkoppar, skärbräda
WC-borste i någon rolig utformning
Spel, kortlek
Choklad
Tavelramar
Tomte
powerbank
bluetooth högtalare

Hoppas det hjälpte nått :)

• Gilla
Reactions: Elo

Vet inte riktigt vad ni har satt för summa, men:
*Sådana små blinkande led-lampor som man kan ha som reflex?
*Snygga/roliga reflexer
*Halsduk
*Korsordstidning/bok
*Liten skål/burk/korg med hemgjort julgodis

Vi kör förbrukningsvaror i våra lekpaket :)
Mitt innehåller i år: handtvål, ekologiska tops, flux, tandkräm, tandborste, earl Grey te. Tidigare år har det gått att få 5x 100 pack servetter från Ikea, spishandduk, grytlappar, olivolja och flingsalt.

Har man klåfingriga barn/djur kan jag varmt rekommendera att snurra fast de i granen med lite bindtråd (grön ståltråd för att binda blommor/kransar)

/kattägare 😫
Våra katter har aldrig tidigare rört granen mer än att en kula var kul typ när de var kattungar så jag hoppas de låter bli det :cautious: 🙃

17DA0F83-FE76-4135-BA88-E78AFB1D8A9F.webp

Inga mer panikfrågor från mig tror jag.
Jag har haft en lugn dag här.
Allt utom sista preppen för Julaftonsritten är klar.
Dessutom blev julfirandet vi ska en sväng på i sista minuten förlagt senare på dagen (typ kvällen) så jag har gott om tid för stallet imorgon.

Undrar om jag glömt något som jag får panikfråga imorgon. Men det tror jag inte.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 233
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 102
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 165
Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet... 2 3
Svar
57
· Visningar
3 091
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka