Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite tråkigt men ganska användbart. Presentkort, finns ju många hemsidor att köpa det på så här i sista minuten.Är det nån som har förslag på presenter till julklappsleken?
Ett gäng personer (blandade kön) i 25-35 års åldern och ett gäng till ca 90. Jag har kört fast![]()
Är det nån som har förslag på presenter till julklappsleken?
Ett gäng personer (blandade kön) i 25-35 års åldern och ett gäng till ca 90. Jag har kört fast![]()
Hur sätter man bäst dit lametta i julgranen? Har alltid använt glitter förut så tänkte prova lametta i år![]()
Kanske är så enkelt alltså hahaOch där vart jag tvungen att googla
Trodde det bara var att lägga dit? Tycker de fastnar överallt?
Vet inte riktigt vad ni har satt för summa, men:Är det nån som har förslag på presenter till julklappsleken?
Du tar ett gäng i handen och viker på mitten och hänger över grenen så det hänger ned lika mycket på båda sidor. EnkeltHur sätter man bäst dit lametta i julgranen? Har alltid använt glitter förut så tänkte prova lametta i år![]()
Vi kör förbrukningsvaror i våra lekpaketÄr det nån som har förslag på presenter till julklappsleken?
TackDu tar ett gäng i handen och viker på mitten och hänger över grenen så det hänger ned lika mycket på båda sidor. Enkelt![]()
Du tar ett gäng i handen och viker på mitten och hänger över grenen så det hänger ned lika mycket på båda sidor. Enkelt![]()
Våra katter har aldrig tidigare rört granen mer än att en kula var kul typ när de var kattungar så jag hoppas de låter bli detHar man klåfingriga barn/djur kan jag varmt rekommendera att snurra fast de i granen med lite bindtråd (grön ståltråd för att binda blommor/kransar)
/kattägare![]()
Våra katter har aldrig tidigare rört granen mer än att en kula var kul typ när de var kattungar så jag hoppas de låter bli det![]()
, men jag snurrade fast dem i grenarna utifall
![]()
Jag har köpt en brandsläckare till vår lek, 250kr.Är det nån som har förslag på presenter till julklappsleken?
Är det nån som har förslag på presenter till julklappsleken?