Så var det nog, kan inte minnas att jag läste just "ditt" menä skadar inte att göra allt lite långsammare haha.Haha, du hann säkert läsa innan jag ändrade en felstavning och la till att det var just ditt recept jag ville ha. Borde skrivit edit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så var det nog, kan inte minnas att jag läste just "ditt" menä skadar inte att göra allt lite långsammare haha.Haha, du hann säkert läsa innan jag ändrade en felstavning och la till att det var just ditt recept jag ville ha. Borde skrivit edit.
Dollarstore brukar ha en del sånt på avdelningen med presentpapper/liknandeNästa fråga.
Små boxar i kartong/papp.
Var panik köper man sådana billigt.
Tänkte packa julgodiset i dem.
Eller om ni har andra packtips.
Jo, det var mitt första go to att kolla på faktiskt.. Ska dit i morgon bitti.Dollarstore brukar ha en del sånt på avdelningen med presentpapper/liknande![]()
Cellofan, tycker jag är fint till godis och kakorNästa fråga.
Finns också på dollarCellofan, tycker jag är fint till godis och kakor.
Mitt egna behov - pappa har som pensionar antligen borjat utveckla hobbies och ska antagligen kopa husbil!
Jag funderar pa nagon bok med inspiration for framtida semestrar - har hittat t.ex. "Europas vackra vagar" eller "Husbil genom Europa, turforslag"
Finns det nagra husbilsveteraner har som har tips pa bra presenter till en nyborjare? Antingen bocker eller andra bra att ha grejer till en husbilssemester?
Det brukar finnas kanel- eller pepparkakskrydderullade dadlar som är jättegoda. Ica har ofta dadelbollar bland grönsakerna. Bland naturgodiset finns flera veganska som känns lite juliga, tex chokladbräck, mandlar i choklad (men det är olika på olika märken, så kolla).Mest jag som utnyttjar tråden..
Finns det något lite juligt godis i vanlig Ica butik som är veganskt?
Ska sprida lite julstämning i bygden julaftons morgon. Råkar veta om tre veganerså ptja, kanske kan kosta på mig att fixa några godisar till dem också. Men för lat för att göra fler saker
. ...
Fick du tag på cellofan? Finns både som bag/påse och på rulleNästa fråga.
Köpte cellofanpåsarFick du tag på cellofan? Finns både som bag/påse och på rulle![]()
Härligt!Köpte cellofanpåsar![]()
Tar du bort allt strösocker ur receptet? Går ju inte att följa recept, blir ju hysteriskt sött son sagt så jag har slutat göra dem faktisktTryfflar, enkelt och gott, går att smaksätta på tusen sätt men jag gillar mörk choklad med polka allra bäst.
Bräck är ju superenkelt och gott också.
Annars brukar folk tycka att skumtomtefudge är gott och kul att få - jag tycker om att göra dem men däremot inte att äta själv. Orimligt sött, tycker jag.![]()
Tar du bort allt strösocker ur receptet? Går ju inte att följa recept, blir ju hysteriskt sött son sagt så jag har slutat göra dem faktiskt. Eller var några jular sen iaf.
Jag är förvirrad . Nej det var inte tryffel. Det var FUDGE jag gjorde.Det blev saffranstryffel![]()
Eller hur!! Undrar hur de tänkte när de gjorde receptetJa med skumtomtar och vit choklad behövs fasen inget socker tänker jag![]()