Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag har inte så jättestor koll, men min KL dunväst som är i stl S o den är eg för stor för mig.. o jag brukar ha stl M/L i vanliga fall så jag antar att de är ganska stora i storlekarna (iaf denna västen).
ganska självklart eftersom någon som är nästan 180 lång inte kan ha barnstl.... sen heter inte barnstl small etc utan går såvitt jag vet i ålder. 8-10 osv.
dom vanliga är givetvis långa i ärmarna. samma logik där.
Ja precis och du pratar bara om xs och s i ditt inlägg alltså ser jag ingen relevans till barnstorlekar. Jag tycker dessutom inte unisexstorleken har längre ärmar än vad det brukar vara och min xxs är lite för kort i midjan till mig som är 170 cm.
Men det är väl jättebra att du vet att TS kan ha barnstorlek, jag tyckte bara inte det framgår av ditt inlägg. Själv har jag inte provat så jag har ingen aning.
Jag har M i "vanliga" jackor men XS i min KL. Hela min klass köpte samtidigt och ingen tog sin "vanliga" storlek utan tog 1-2 storlekar mindre än vanligt. Så du kan säkert ha barnstorlek.
Hästnyheter En uppfinningsrik lösning för ett vanligt stallproblem. Beatrice Carlsson byggde en egen magnetkvast som effektivt samlar upp hästskosöm...
Trädgård & Växter Nu är i stort sett allt utplanterat på vinst eller förlust.
Zinniorna är pyttesmå. Vet inte hur de vill ha det för att växa på sig. Har...