Sen har vi inte sett att den ens tänker gå i närheten av ett terränghinder men det är en senare fråga...hahahahha ja ja.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen har vi inte sett att den ens tänker gå i närheten av ett terränghinder men det är en senare fråga...hahahahha ja ja.....
Nej, den är ju inte fux....Sen har vi inte sett att den ens tänker gå i närheten av ett terränghinder men det är en senare fråga...
Och idag ville den inte ens gå från stallplan så det är en bit kvar...Nej, den är ju inte fux....
Hille har äntligen fått en ny kompis
De funkar bra ihop alltså?
Nej hon får vara hemlig ett tag till men den är fiiiiiiin!Ja snälla vi vill se mer bilder från @fio
Jag har även anmält till Yogi-kurs. Får väl hoppas att den stora är kvar, den lilla får vänta lite till med terräng men kan kanske gå i någon unghästgrupp om det blir inomhus. Veterinären sa att om hon hade hållt för sin egna första månads igångsättning så håller hon nog för allt dock
Ja snälla vi vill se mer bilder från @fio
Undrar om det blir någon fälttävlansvecka i år och isåfall vart? Känns som alla tävlingsplatser försvinner. Om det inte går tillbaka till att vara på Flyinge vill säga vilket jag personligen tycker är bäst!
Ja. V. 30 har jag noterat. Flyinge i guess då det var i en funktionärsgrupp där