Bukefalos 28 år!

Snacktråd 2018

Jag jobbar den helgen han kommer, han kunde gott kommit helgen efter. Då hade jag kunnat åka dit och titta iallafall. Han lär väl komma fler gånger hoppas jag nu när han är mer i Sverige. Nu är jag alldeles för ringrostig för att våga vara med på en träning men kanske till hösten :)

Fy fan jag dör i denna jävla kyla och så ingen jävla snö så det går inte att rida ute heller :banghead:
Hihi. Vi har sån härlig snö på stubben och vallen:love:

Undrar om det blir någon fälttävlansvecka i år och isåfall vart? Känns som alla tävlingsplatser försvinner. Om det inte går tillbaka till att vara på Flyinge vill säga vilket jag personligen tycker är bäst!
Hoppas jag också!!
 
  • Gilla
Reactions: fio
DSC_0153.JPG
 
Igår övade Tiger och My med sin tränare. Tiger fick öva på att gå på stallplanen och My typ att göra en sak, känns väldigt lovande inför säsongen :idea: Intressant att få en helt annan inblick i hästens mentala tillstånd men samtidigt ganska jobbigt.
 
Igår övade Tiger och My med sin tränare. Tiger fick öva på att gå på stallplanen och My typ att göra en sak, känns väldigt lovande inför säsongen :idea: Intressant att få en helt annan inblick i hästens mentala tillstånd men samtidigt ganska jobbigt.
Ganska jobbigt ja. I dag vågar jag knappt kolla på min häst
 
Alltså VAD exakt har ni varit med om, @the_connemara och @Wilisia? :confused: Låter helskumt!

Jag har lurat med @Wilisia till en tränare jag träffade i oktober förra året och som gör underverk med min häst. Kallar henne Tigers psykolog, är nog bästa beskrivningen :up: Alltså jag är så kass på sådant så det går liksom inte riktig för mig att förklara. Jag hade också väldigt svårt att se vad hon beskrev i början, jag såg en olycklig häst bara. Men jag märkte så stor skillnad på min häst, som att någon äntligen såg och förstod honom?
 
Jag har lurat med @Wilisia till en tränare jag träffade i oktober förra året och som gör underverk med min häst. Kallar henne Tigers psykolog, är nog bästa beskrivningen :up: Alltså jag är så kass på sådant så det går liksom inte riktig för mig att förklara. Jag hade också väldigt svårt att se vad hon beskrev i början, jag såg en olycklig häst bara. Men jag märkte så stor skillnad på min häst, som att någon äntligen såg och förstod honom?
Är det inte bättre att hon gör underverk med dig och @Wilisia ? Brukar ofta inte vara hästarna som behöver så mycket psykologhjälp....:angel::D
 

Liknande trådar

Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 609
Senast: Shixle
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 794
Senast: Mia_R
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
11 045
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 312
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp