Snacktråd

Sv: Snacktråd

Tyvärr kom jag på så sent att jag kunde filma med digitalkameran att det blev bara dessa shettisar och Berts lite större par

http://www.youtube.com/watch?v=Pcwknbeia3o

Jag hade gärna varit med men min häst är inte ok :(
På torsdag ska vi på återbesök nr 3 och se vad veterinären säger.
Röntgen visar förändringar på halskotpelaren å det är ingen bra prognos :cry:

kl*

Uppdatera denna tråden med att Hylla stubbåkrar! :love:

Idag lät jag min, något överenergiska, 2åring falla in i galopp när jag körde ute på stubbåkrarna.
Och Wow, Vilken underbar känsla! :love:

Iaf de första 10 sekundrarna... :angel:

Sen var det som hon totalt glömt bort att vi satt bakom och drog på lite och började sparka! :eek:

Så nu har jag beställt hem en slagrem som jag kommer låta henne ha de närmsta månaderna..

Men som sagt, Gudars va härligt det va! :love:

:D Ja det är inte lätt för en 2 åring att lägga band på sina känslor ;) Det lät som det gick bra iallafall så inga ben hamnade fel sida om skaklarna?

haha, Verkligen inte. ;)

Nej, tack och lov! Enligt sambon så var det ganska nära så han upplevde någon sorts skräck där ett par sekunder. ;)

men Roxie i sig saktade ner ganska omedelbart när jag bad henne, så det är ju skönt! :)

Vimsan Åh, Va roligt! Håller tummarna! :banana: Är det en häst du har kört mycket?

Nä, jag har aldrig kört henne innan (bara ridit en gång) :o
Jag hoppas jag hinner ta en tur på lördag ;)
Ägaren lovar att det är en lätt och okomplicerad häst så det blir nog inga problem :D

Vart ska du tävla?

Jag ska träningstävla på söndag för första gången, är SUPERNERVÖS och hoppas jag inte glömmer programmet :o

Haha, Låter väldigt spännande om inte annat! :D
Kommer nog gå bra, Stort lycka till! :banana:

gadriel Men åh, Va roligt!
Jag förstår precis hur du känner dig, Men jag brukar tänka "Hälften av det jag oroa mig för händer aldrig och den andra hälften händer ändå. Så varför oroa sig?" :D

Lycka till till dig också! :banana:

Haha, Låter väldigt spännande om inte annat! :D
Kommer nog gå bra, Stort lycka till! :banana:

gadriel Men åh, Va roligt!
Jag förstår precis hur du känner dig, Men jag brukar tänka "Hälften av det jag oroa mig för händer aldrig och den andra hälften händer ändå. Så varför oroa sig?" :D

Lycka till till dig också! :banana:

Du är så klok så :) Har bara aldrig varit på en tävling i hela mitt liv och itne har jag varit iväg med pållen heller och bara tärnat honom ca 2 månader menmen, vi kan ju programmet iaf ;)

Japp det ska ni båda två :-) Både Gadriel och Vimsan alltså. Och jag är som vanligt funktionär och hästskötare förstås.

Det blir nästan en buketräff ;)
Såg att Emil skulle tävla dressyr idag.
Va skoj!! Hans häst är sååå läcker!!

Jo han skulle ju det men han visste inte att man är tvingad att ha ridstövlar i riddressyr så han blev utesluten. Men imorgon är det kördressyr! :)

Tillägger: Min FETA fjodpojkv:o:eek: Vi har dom på det magraste betet vi har men räcker han tittar på gräset så går han upp i vikt.

Inte konstigt att du inte hittar mig i startlistan... för jag är inte med :D
Äh.. Jag kan förklara i morgon, eller lite senare idag för oj va klockan är mycket :o

Spana efter en vimsig blondin som kör en stoooooor svart häst (eller groomar en Frieser ;))

Aha :) Gissar att du är kompis till Emils tjej (kommer inte ihåg namnet) då?

Nej nu måste jag sätta fart om jag ska få med både häst, vagn och alla prylar :bump:

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
4 003
Senast: lirco11
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 487
Senast: Edla
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 126
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
2 091
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka