Snälla hjälp - hon vill häva köpet!

Sv: Snälla hjälp - hon vill häva köpet!

Hon är besiktigad ua.

Jag var själv inte med och fyllde i papprena när jag sålde hästen utan det gjorde min fd arbetsgivare åt mig och han jobbar med att sälja hästar så han borde veta hur man fyller i papprena.

Stort tack till alla som orkat bry sig, känns bättre nu även om jag är väldigt ledsen för att det blivit så här. Hon var min första häst och jag hade dåligt samvete redan i februari när jag sålde henne...:(

Det bästa är nog att släppa hästen och inte se tillbaka för mkt, jag lovar dig det känns bara ännu värre.

Hade jag varit du så hade jag ignorerat dessa människor och vill dom så låt dom gå till tingsrätten för dom kommer inte att ha en chans att häva köpet,däremot går dom miste om massa pengar :smirk:
Som sagt, ta det lugnt,kan koppla av :)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Jag har köpt en häst. Först var jag fodervärd. Efter att vi kommit överens om att jag skulle köpa blev Köpekontrakt påskrivet. Full... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 172
Senast: MiaMia
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 496
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 364
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 550

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka