Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Miamiamia vann precisionen (förutom arja, men hon är ju inte med i SM) och slutade på en total SM-fjädeplats!!
Jag var med å hästskötade och groomade dressyr/precision. Och vilken HELG!! Har haft kul till 1000!!!!
Hej var det någon som såg
när shettisparet krökte hjulet i slutet i maraton
VEM har bilder från SM att lägga här
åååååååå att man inte kunde vara där
Nu blir det att spara till gotland nästa år bil och tält går ju bra
Hemresan gick bra! Snabbt!! 6 timmar prick tog det innan jag å Maria landade därhemma!
Det vart ju inte som du o jag hade planerat i lördags Men jag fick en liten fling precis efter att vi gick ur bussen
Haha, jo var nog lika bra..
Jo, alltså, trevlig men väldigt kort, det hann liksom inte hända något.. knappt.
kommer du till globen?! Jag får troligtvis ett band iår iaf!
haha, så sant så, fast jag tror det är tre år sedan nu
Men tror att min överbeskyddande mor äntligen insett att jag inte är 12 längre, hon har slappnat av en hel del de senaste åren, eller så har hon helt enkelt gett upp hoppet om att hålla koll på mig
Kropp & Själ Upptäckte att Tele2 ändrat i mitt abonnemang men till det bättre, fick välja en streamingtjänst eller 8 kanaler som jag kan byta var 30e...