Marty
Trådstartare
Nu börjar insekterna komma mer och mer, och jag har beslutat mig för att köpa en insektstäcke till min överkänsliga häst. Jag har försökt läsa gamla trådar här på Buke och googlat runt hur mycket som helst, men det finns ju så många modeller! Som fattig student har jag inte heller råd att köpa de allra dyraste utan vill ha ett täcke under 1000-lappen, helst några hundralappar under det.
Jag har hittat lite olika modeller som jag funderat på. Dels Shires flugtäcke, Amigos täcken och även Catago hittade jag ett som verkade helt okej. Jag tänkte dock kolla med er om ni har några erfarenheter eller övriga tips? Jag vill helst inte att pållan ska få en massa skav eller att det inte sitter bra när hon ska gå på bete.
Tack på förhand!
/Marty
Jag har hittat lite olika modeller som jag funderat på. Dels Shires flugtäcke, Amigos täcken och även Catago hittade jag ett som verkade helt okej. Jag tänkte dock kolla med er om ni har några erfarenheter eller övriga tips? Jag vill helst inte att pållan ska få en massa skav eller att det inte sitter bra när hon ska gå på bete.
Tack på förhand!
/Marty