Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snygga är de, men är det inte svårt att använda fingrarna/handen
Snygga är de, men är det inte svårt att använda fingrarna/handen??
Mamma har också sådana händer! Visste inte att det fanns ett namn. Även jag har krokiga fingrar, värst är lillfingret som är S-format.Mina ringfingrar är krokiga. Den sista leden är vinklad så att fingertoppen böjer mot pekfingret. Eftersom bägge ringfingrarna ser likadana ut och min far hade exakt samma utseende på sina så är det ingen skada. Jag har nog ärvt deformationen. Det ar kommit alltmer med ålder.
Tror att jag nån gång förlänge sedan läst att deformationen har ett namn. Nån bukefalist som vet?
Mina ringfingrar är krokiga. Den sista leden är vinklad så att fingertoppen böjer mot pekfingret. Eftersom bägge ringfingrarna ser likadana ut och min far hade exakt samma utseende på sina så är det ingen skada. Jag har nog ärvt deformationen. Det ar kommit alltmer med ålder.
Tror att jag nån gång förlänge sedan läst att deformationen har ett namn. Nån bukefalist som vet?
What!?Du får acceptera din gräsliga deformering. Jag kan inte räta ur armbågarna helt (pga medfött syndrom), ska vi bilda klubb?