Snela Tåmmten jag önskkar än........

Sv: Snela Tåmmten jag önskkar än........

En ny liten vattenkokare (1-litare, typ) då det började blixtra lite i min häromveckan ;)

En smörgåsgrill - eller ännu hellre en kombo med bordsgrill om det finns i vettig storlek - så att man kan grilla grönsaker eller en laxbit eller kycklingfilé i den också, jag hade en sådan i England och det var fantastiskt praktiskt, går på nolltid, blir fettsnålt men saftigt och smakrikt ändå, samt sparar disk och os i mitt lilla kök utan fläkt...

Kanske ett par nya glasögon också, mina är repiga och skruttiga som bara den. Fick det egentligen i julklapp förra året men det blev aldrig av att jag har tittat ut några så den klappen kanske fortfarande står inne ;)

Pengar är alltid välkommet hos mig som lever på a-kassa och har stora utgifter i början på året - men för det som är livsnödvändigt (dyyyyra mediciner) får jag tack och lov hjälp av snälla föräldrar ändå - men det är ändå roligt att kunna leva lite mer frivolt, handla lite roligare mat och sådär.

Vad gäller saker som bara är roliga är det enda jag har kommit på en tidningsprenumeration som jag redan har fått ;) Får nog tänka efter lite till...

Ett jobb vore fint också förresten ;)
 
Sv: Snela Tåmmten jag önskkar än........

*kl*
Ett jobb. Jag önskar mig inget som helst annat än ett jobb och en inkomst. Börjar må dåligt av att bara vara en parasit... :cry:
 
Sv: Snela Tåmmten jag önskkar än........

Ingen köper nåt till mig så jag tar väl o köper julmat till mig själv och hunden.
Det blir vår jul.
 
Sv: Snela Tåmmten jag önskkar än........

Eftersom ingen köper julklapp åt mig

Glöm inte bort din hemliga tomte! ;)

OT

Sneeeeeela tåmtefar, ja önskar mej..
1. En tömköringsgjord + nya tömmar
2. En tetrislampa
3. Nya, varma ridvantar
4. En hylsnyckelsats
5. Biobiljetter
6. Varma, mysiga sockor

Bonus: Ett torp i skogen med lite mark till, gärna vid en liten sjö och utan grannar. Jatack!
 
Sv: Snela Tåmmten jag önskkar än........

- Många varma kläder då det jag har sjunger på sista versen. Supervarma vantar, raggsockar, långkalsonger, en ny fleecetröja så jag kan vara ute i massor!!!

-Att jag blir anställd där jag är och provjobbar

-En helskottas massa snö så jag och sonen kan vara i pisterna hela jullovet :)
 
Sv: Snela Tåmmten jag önskkar än........

Vad är en tetrislampa?

Glömde, min största önskan är lägenhet i Nyköping, min näst största är en lägenhet i Eslöv!:D
 
Sv: Snela Tåmmten jag önskkar än........

Jag önskar mig en extraljusramp till bilen (sådana små med 4 st lampor i), en bättre begagnad byrå, och en parfym jag velat ha länge:)
 
Sv: Snela Tåmmten jag önskkar än........

Det enda jag önskar mig är ett mirakelpiller som gör mig någorlunda frisk, sen skulle nog resten flyta på bra av sig självt.

Andra saker som faktiskt existerar är pengar, en sadelgjord, ett till vintertäcke, rosa grimma, rosa reflexer till mig och hästen, aluminiumstigbyglar i antingen rosa eller blått, stigläder, ett eller två par superduper sköna jeans, rosa hårfärg, en ring i silver med en stor rosa sten som jag sett och lycka.

Så, ett presentkort i valfri ridsportsbutik är väl det jag vill ha.
 
Sv: Snela Tåmmten jag önskkar än........

Vad är en tetrislampa?

En sådan här:
21-16700-20120919130914.jpg


:D:D:D
 
Sv: Snela Tåmmten jag önskkar än........

*Jag önskar mig nånstans att bo i första hand. Om jag får drömma högt så vill jag ha en egen gård men jag skulle nöja mig med en husvagn också. :D

*Ett nytt jobb som jag orkar med.

*En dressyrsadel till min 7 åring.

*En kamera.

*Ridbyxor.

*Ridhjälm.

*Väldigt gärna presentkort på massage.

*En resa.

*Pengar.

Tja. Sen kan jag fortsätta önska mig fina schabrak och träns osv osv. Men man ska väl inte vara girig. :p
 
Sv: Snela Tåmmten jag önskkar än........

En uhipkappa och en surfplatta:). (...och fred på jorden förstås:p)
 
Sv: Snela Tåmmten jag önskkar än........

*Mängder av bra böcker (och tid att läsa dessa...)
*Nya varma vinterskor att ha i stallet
*Handskar
*Vinterjacka
*Ridhjälm
*Träningskläder
*Sadel
*Bygghjälp till renoveringen av pannrum & groventré

Vi ska ju inte ge varandra några julklappar i år så om jag ska få nåt paket alls så får jag nog köpa nåt av ovanstående på egen hand.
 
Sv: Snela Tåmmten jag önskkar än........

Kl

Jag önskar mig ett längdskidor hela kittet med stavar och pjäxor
Sedan böcker i massor
 
Sv: Snela Tåmmten jag önskkar än........

Jag önskar mig ett jobb :) och att slippa sitta ensam på julafton :o
 
Sv: Snela Tåmmten jag önskkar än........

Jag önskar mig en 2-pelar-billyft så jag slipper stå på knä när jag ska serva bilen.


Det önskar min gubbe också, men han får vänta till garaget är utbyggt.:D

Själv önskar jag en häst, och det har han lovat att vi ska köpa...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp