Snygg jacka/rock som tål en del regn

fejko

Trådstartare
Eftersom det nästan alltid regnar i det här landet är jag på jakt efter en snygg vårjacka/kappa som tål en del regn. Funderar på en trenchcoat - tål de regn? Jag vill inte heller bli svettig så en ren regnrock går bort. I stallet har jag en australiensisk oljerock men det är ingenting jag vill springa omkring på jobbet med.
 
Eftersom det nästan alltid regnar i det här landet är jag på jakt efter en snygg vårjacka/kappa som tål en del regn. Funderar på en trenchcoat - tål de regn? Jag vill inte heller bli svettig så en ren regnrock går bort. I stallet har jag en australiensisk oljerock men det är ingenting jag vill springa omkring på jobbet med.
Didrikssons har ju snygga jackor
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 234
Senast: alazzi
·
Äldre Jjag beställde precis en uhip-jacka. Men när den kom så satt den jättetight i midjan och runt höfterna men var jättestor runt armarna...
2
Svar
25
· Visningar
1 410
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
2 936
Senast: Kiwifrukt
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 696

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp