snygga chaps

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lill_flesky
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 096
L

lill_flesky

är jag på jakt efter. Hela, utan fransar. Någon som har tips? Inte de på hööks, tycker de är fula :smirk: Och så bör de inte kosta mer än 1000 pix...

Om du kan tänka dig att punga ut lite mer än 1000 spänn så gå in på sidan www.pryss.just.nu och kolla in riktigt shyssta chaps! Där kan du få precis vad du vill!

hmm, equalityline brukar iofs ha snygga prylar men alla chapsen kostade multum och såg ut som korvskinn på modellerna typ :smirk:

Jaaa! Ska du inte ha såna fina i koskinn???? :D Inte just dom kanske men hon syr upp helt efter kundens önskemål...

Ursäkta oss som anser att närmare 4000 spänn är för mycket för två skinnbitar :mad:

Alla här inne är faktiskt inte miljonärer...

det gör det säkert men har man inte råd så har man inte. Jag är student och har inte hela plånboken full med pengar. Försöker kravla mig runt på det jag har så man har helt enkelt inte råd att köpa svindyra chaps, hur gärna man än skulle vilja ha dem...

Visserligen inte i skinn.... Men supersköna.... Mina kostade 700:- men jag har sett billigare i samma märke.
Det är ett par Jacson chaps i canavas/läder, svarta. Står emot regn gör dom oxå.
:D
Alltid nåt att börja med tills plånboken lägger på hullet lite.
;)

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 430
Senast: Silje
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
606
Senast: Ramona
·
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 566
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
724
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka