JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dressyr
Trådstartare
Trådstartare
feel
Startdatum
Startdatum
17 Okt 2010
Svar
Svar
61
Visningar
Visningar
15 982
Sv: Snygga dressyrschabrak
Mitt nya Mias-schabrak
;
Sv: Snygga dressyrschabrak
Åh varför ska man ha köpförbud på schabrak för när det finns så många underbara?
Jag har schabrak abstinens!
Dressyr
Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och...
2
3
4
Dressyr
Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Hemmet
Vi har en liten gästtoa i hallen. Så liten att du just så pass får plats med en toalett och om du sträcker dig fram när du sitter på...
Mat
Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i...
2
3
Dörrskydd till bil
Fordon Självklart tänker jag inte vålda upp dörren, men om det inte finns plats så behöver jag fortfarande kunna få ut hunden och till det...
Milosari
Alldeles nyss
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Ett råd i all välmening; "ta tjuren vid hornen". Du kommer att ätas upp inifrån om du inte tar tag i det direkt. Finns inget värre än...
Sirap
1 minut sedan
Svar: 1 401
Visningar: 48 531
Allmänt
Störiga saker vi stör oss på, del 40
Tjatter Extra störning just ikväll. Köpte en bricka burkmat till hundarna tidigare för nån vecka sedan men de blir dåliga i magen av den, så de...
Mia_R
4 minuter sedan
Bergsyra
Foder & Strö Hej! Vi har fått in bergsyra på en nyplöjd och sådd åker. Troligen har det legat i jorden och tagit sig när vi plöjde om. Läser man om...
Hrober
33 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 33
Vård
Ormbett
Hästvård Tack, det har känts hoppfullt och som att det går framåt. Men det hjälper inte att såret ser bättre ut och han är mindre halt 😢 Det blev...
Bregen
Idag kl 21:16
Svar: 89
Visningar: 8 985
Vård
Shettistråden del II
Gnägg Det ser alltid klumpigt ut med de uppbyggda sadlarna på små ponnyer. Jag tror nog ändå att den kan funka att använda, om det bara är...
ameo
Idag kl 21:10