Snygga träns!

Bukefalos 30 år!

Sv: Snygga träns!

Ett tips, läs alltid hela tråden innan du svarar, för ibland, som här, har någon hunnit före dig. ;)

Ett tips, läs alltid hela tråden innan du svarar, för ibland, som här, har någon hunnit före dig. ;)

Ngt OT Ja, jag märkte det. Vill inte verka "otrevlig" och skylla ifrån mig men jag har faktist en förklaring. :o :angel: Datorn stått på med den gamla versionen av den här tråden, innan det svaret. Sen svarade jag och upptäckte att det var en till som frågat detsamma. I samband med att mitt meddelande skickades uppdaterades även tråden. Nästa gång kan det vara en bra idé att uppdatera sidan innan jag svarar. :idea: I´m so sorry... :o

Tackar för alla svaren!
ÖoB känns lite för mycket lågbudget för min smak :grin:
Hööks är jag tyvärr inte heller något stort fan av, inte när det kommer till lädret iallafall.
Döbert låter kanon både för mig och plånboken MEN, jag vill inte att det ska skrika dressyrtant över nosgrimman då samma träns ska användas i både hopp och dressyr ;)

Vad det gäller Hööks träns så får man nuförtiden vad man betalar för. Är helt okej läderkvalite på de dyrare tränsen. Och även på CH för den delen. Bättre kvalité kostar som bekant rätt mycket.

Jag hade länkat till bilder på tränset, men du får logga in lite oftare och kolla. :p

För det första så var det absolut inte meningen att framstå som otrevlig. Jag ber hemskt mycket om ursäkt om det råkade bli så!
För det andra så har jag inte riktigt haft tillgång till dator de senaste dagarna så jag har inte haft möjlighet att logga in förrän idag :crazy:

Upptäckte att mitt inlägg blivit borttaget. Antar att det var bilden som spökade.

Hur som så tänkte jag på Prestige Raised som påminner lite om Dyontränset. Passier har ett par snygga modeller med helt avtagbar snokrem (och hållare) och går att få i XF, men de har inga släta nosgrimmor. Det är väldigt snygga träns i övrigt. :)

Kieffer kanske kan ha något?

Tack, det ska jag kolla upp! Har du kanske möjlighet att visa bild på Prestigetränset? Har sökt som en toka men lyckas inte hitta det någonstans.

Jag får väl vara lite flexibel med mina krav. Nosgrimman behöver inte tvunget vara helt platt men enkel och stilren måste den vara :)

Senast ändrad:

Jag vill ju också se det omtalade ÖoB-tränset! :D

Men det var ju läääängesen jag bad om länkar;). Googlade dessutom direkt efter och hittade tränset:p.

Liknande trådar

• Rider ni med snokrem?
  • Antares träns storlek
  • Vision design
  • Träns till dressyrsadel - rundsytt eller inte?

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Valp, tips och råd
  • Valp 2026

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka