Snygga vardagsbyxor med resår

Bukefalos 30 år!

tott

Trådstartare
Jag ska opereras under hösten och kommer förmodligen att vara öm och svullen i magen ett bra tag efter operationen. Skulle behöva byxor med resår - sådana som man kan har bland folk. Har ett gäng sommarbyxor, men det funkar inte nu.
Önskar lite stadigare, sköna men snygga byxor. Tips?
Jag är en jeansmänniska egentligen.

Dessa från Cellbes ser ut precis som jeans så länge man har en topp som täcker midjekanten :D Grymt sköna! Lite tjockare i tyget så de känns som jeans fast mycket mjukare/stretchigare.

Jag har ett par Only -byxor som ser ut som ”finare byxor”. Tyvärr för stora för mig så ska sälja de, har du 42-44 (mer åt 44 än 42 är de, och resår i midjan så är kanske ännu större där om man behöver) så vet du var sådana finns :D
Så Only har snygga byxor med resår generellt

Jag har sällan annat än byxor med resår. Har en bål som samlar öden under dagen så midjemåttet varierar från morgon till kväll

De butiker tätorten har brukar kunna förse mig.
Mao HM Lindex, Kappahl och Vero moda

Jag ska opereras under hösten och kommer förmodligen att vara öm och svullen i magen ett bra tag efter operationen. Skulle behöva byxor med resår - sådana som man kan har bland folk. Har ett gäng sommarbyxor, men det funkar inte nu.

Cubus har en del snyggt och även Ellos.

Exempelvis dessa med mjuk resår i midjan:

https://cubus.com/sv/p/mjuka-kostymbyxor-med-vida-ben-svart-byxor-finbyxor-dam/7362814_F990

7362814_990_f_m_cubus_l_roma_wide_pants_cubus_24545.webp

Ninepine och Residus har jag köpt ifrån 😊

Både stadig och mjuk kanske är svårt beroende på hur du menar?

Jag har ju just opererats i buken och hittade ett par byxor jag verkligen gillar på New Yorker. Har du en sådan nära hade jag kollat in där.
Var så stressad och trött då just innan operationen men vill minnas att utbudet var bra där.
Jag panikköpte första bästa som kändes sköna och jag gillade. Ett par med smala kritstreck men de kanske är för mjuka för dig.

Nu vet jag inte exakt vad för operation du ska göra, eller om du gjort liknande förut.
Jag hade 22 agraffer i nedre delen av buken (under naveln). Som togs bort för dryga veckan sedan.

Om du vill bolla på något mer sätt om hur det (kanske) kan vara efter operation är det bara hojta till.

Liknande trådar

• Färga klänning?
  • Att vara klädd och bekväm
  • Överdelshjälp
  • Avseende "Har för mycket kläder"

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat