Snyggaste personen i världen?

Fia

Trådstartare
Har en diskussion om vem som är världens snyggaste människa med min kompis och blev lite nyfiken på vad ni tycker här. Så in med era godbitar :d Både kvinnliga och manliga är välkomna!
 
Sv: Snyggaste personen i världen?

Jag tycker ju Megan Fox i Transformers kandiderar till snyggaste kvinnan.

Män vet jag inte.... :p
 
Sv: Snyggaste personen i världen?

Adam Levine... Eller som jag väljer att kalla honom: Adam LeFine.

adam-levine-3.jpg
 
Sv: Snyggaste personen i världen?

Jag vet att det stod person i bestämd singular, men mina hormoner ba' "eh, nä". Så de snyggaste och tillika sexigaste männen eftersom det ena per automatik innebär det andra i mina ögon:

1043909_554971144544140_1741935304_n.jpg


Stuart-Townsend.jpg


armitage.jpg


Jag om jag någon gång träffar någon av ovanstående:
29pu51u.gif


Och snyggaste på den kvinnliga sidan (som jag dock inte vill ligga med pga. hetero):

megan+fox+hairstyles-beautifulhairstyles-info.blogspot.com-megan_fox_mtv_21.jpg


43f4c68e6d5706140da898112a07718b.jpg


(Skulle även vilja säga Tuva Novotny för 6-7 år sedan, men det finns tydligen bara grå och tråkiga bilder på henne)
 
Sv: Snyggaste personen i världen?

Den var inte ful du :d

Neeeeej, han är så löjligt jäkla snygg! Rysk/grekisk professionell dansare, skulle han känna för att flytta till Sverige nu när det är kris i Grekland så får han gärna sova hos mig tills vidare. :angel:

69259_514178118623443_1457925630_n.jpg


522923_349642248410365_166119992_n.jpg
 
Sv: Snyggaste personen i världen?

Hehe, satt och tittade på Batman igår. Konstaterade att jag var lite kär i Bales överkropp :D Sucker för vältränade armar och bröst :D
 
Sv: Snyggaste personen i världen?

Men eller huur, oh... det är inte lite pirr i puffen över hans överkropp! :D i alla fall i Batman Begins. :love:
 

Liknande trådar

Tjatter Hej! Vi är ju på ett diskussionsforum så jag undrar vad ni tycker kännetecknar en bra diskussion, både i person och på nätet. Är det...
Svar
2
· Visningar
259
Senast: Dentaku
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 045
Senast: mars
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 042
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Inspirerad av tråden om karriärbyte slänger jag ut frågan till allvetande buke; Vilket jobb skulle passa mig? Lite "kort" info om min...
Svar
2
· Visningar
480
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp