Snyggaste personen i världen?

Åh nej ... Tinder "is da shit" när de kommer till att boosta ego.. Den har hjälpt mej ENORMT !
Älskar Tinder... Har fått 3 st av mina (få) vänner att skaffa det ;)

Haha, "da shit"... mm. Mitt ego har hamnat någonstans i en liten skrubb längst in i källaren. Det ser inte bättre ut att jag antagligen kommer att få leva singel resten av mitt liv :( . Hur lär man sig att acceptera det? :banghead: :nailbiting:.
 
Kan inte förstå att denna puddingen inte nämnts än :love::love:
armie-hammer.jpg

armie-hammer-presitge-magazine-10162011-01.jpg


Armie Hammer :heartheart:heart
 
Haha, "da shit"... mm. Mitt ego har hamnat någonstans i en liten skrubb längst in i källaren. Det ser inte bättre ut att jag antagligen kommer att få leva singel resten av mitt liv :( . Hur lär man sig att acceptera det? :banghead: :nailbiting:.

Men Tinder är väl inte det bästa sättet att mäta sin attraktionskraft, det handlar ju ENBART om yta.
Jag dejtar en kille just nu som (utan att låta hemsk, men det gör jag ju ändå) är ett flertal snäpp nedanför mig rent utseendemässigt. Men det spelar ju absolut noll och ingen roll, han är helt fantastisk.
 
Men Tinder är väl inte det bästa sättet att mäta sin attraktionskraft, det handlar ju ENBART om yta.
Jag dejtar en kille just nu som (utan att låta hemsk, men det gör jag ju ändå) är ett flertal snäpp nedanför mig rent utseendemässigt. Men det spelar ju absolut noll och ingen roll, han är helt fantastisk.

Njae, tinder är ett bra sett att mäta attraktionskraft. Det är ju utsidan man ser först även i det verkliga livet. Får man fråga hur ni träffades ? :)
 
Njae, tinder är ett bra sett att mäta attraktionskraft. Det är ju utsidan man ser först även i det verkliga livet. Får man fråga hur ni träffades ? :)
Fast, det finns ju massa assnygga människor som helt saknar utstrålning och därför inte är ett dugg attraktiva. Plus att vem som är assnygg varierar med betraktaren.
 
Njae, tinder är ett bra sett att mäta attraktionskraft. Det är ju utsidan man ser först även i det verkliga livet. Får man fråga hur ni träffades ? :)

Självklart ser man utsidan först men väldigt snabbt märker man ju vad som finns inuti, dvs. om det finns något att attraheras av. Dock anar jag att vi möjligen menar olika saker med attraktionskraft, du kanske menar enbart utsidan? För mig är det två helt olika saker; jag kan tycka att någon är fantastiskt snygg utan att vara ett dugg attraherad av vederbörande.

Vi träffades via gemensamma vänner :) På Tinder hade jag nog tryckt nej direkt, det hade ju varit omöjligt att veta att jag i verkligheten skulle tycka att han var så attraktiv.
 
Fast, det finns ju massa assnygga människor som helt saknar utstrålning och därför inte är ett dugg attraktiva. Plus att vem som är assnygg varierar med betraktaren.

Fast på nätet kan du ju bara visa ditt utseende och inte din utstrålning ?
 

Liknande trådar

Tjatter Hej! Vi är ju på ett diskussionsforum så jag undrar vad ni tycker kännetecknar en bra diskussion, både i person och på nätet. Är det...
Svar
2
· Visningar
259
Senast: Dentaku
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 045
Senast: mars
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 041
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Inspirerad av tråden om karriärbyte slänger jag ut frågan till allvetande buke; Vilket jobb skulle passa mig? Lite "kort" info om min...
Svar
2
· Visningar
480
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp