Snyggaste schabraket

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Magic_Mac
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 179
  • Visningar Visningar 18 111
M

Magic_Mac

Ja, vilket är era snyggaste schabrak?? Eller bara ett schabrak som kanske inte är så fint, men som ni bara älskar!:D

Så lägg ut bilder på erat snyggaste/finaste/mest älskade schabrak!:)

Mitt är helt klart mina JW schabrak!! Älskar dom, så underbart fina!

macojag1ls.jpg

mactrtt1me.jpg

Edit: Måste vara bilder som man tagit själv, "produktbilder" är så tråkiga och se på!!:p

Sv: Snyggaste schabraket

Svårt att välja, men älskar mina JW och mitt ljusblåa Global!

Bilder..? Har bara ena JW schabraket när det är på hästen, ska fixa de andra två innan jag lägger ut!

Har inga bilder att komma med. Men älskar ffa. mitt olivgröna samt bruna global schabrak. Gillar även klubbschabraket, ett vitt Mia´s schabrak med klubens svarta brodyr på. Det är snyggt och stilrent!

Till vardags duger mina Horse Saver, Hansbo, Källquists m.fl. bra!

Älskar Mia´s! Sen har jag ett som jag köpte I Hubertus butiken i stan, men kommer inte ihåg märket, typ tyskt eller något sånt, det är också jättefint! Sen Hubertus schabraken är också fina!

Har bara en väldigt suddig bild på mitt Hubertus schabrak.

Senast ändrad av en moderator:

Som sagt suddig ;) Fast det är egentligen inte så snyggt längre eftersom det är lite tråkig färg på det nu efter tvättarna så kvalitén på dem är sådär, men gillar att det är lite större än ett amerikanst hoppschabrak men lite mindre än ett "stort" schabrak. Sen gillar jag ju inte gardinkanter på schabrak och det ju nästan varenda schabrak nu för tiden :p

http://www.mypix.se/visaFullImage.asp?fill=0&id=JMPMFRENLPRRK8&storlek=800

Senast ändrad av en moderator:

Av det lilla man ser, så ser det jättefint ut!:)

de flesta har väl redan sett mitt schabrak, men här är det igen :p
JRJOGRLOCQENG.jpg

Åhh så snyggt! Vad är det för märke på det? Pris? :)

Kram

tack! :) det är ett RG, kostar 8-900 nånting..

Det är såå snyggt!!:love: :d Ska köpa ett RG på nästa GBG Horse Show!:D

Jag gillar mitt tävlingsschabrak från Mia´s, det är vitt med grönt kantband och gul passpoal, hästens namn på ena sidan och mitt på andra.
shabrak001.jpg

Sen tycker jag om mitt gröna med blått kantband, från USA :idea: för att det är lite annorlunda och så har det bra passform!
2003_0211Image0134liten.jpg

Tävlingsschabraket var väldigt fiint!:)

det där sista är så grymt snyggt! :love:
har ett precis likadant täcke :p

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
1 180
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 306
Senast: Twihard
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 372
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
894
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka