Snyggaste schabraket

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Magic_Mac
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 179
  • Visningar Visningar 18 111
Sv: Snyggaste schabraket

*kl*
Mitt snyggaste schabrak är nog mitt ljusblåa dressyrschabrak med namn på. Tror det är Horse Saver.
Och så gillar jag mitt vita tävlings schabrak, med blå och gul passpoal, och namn.

Enligt mej så ser Pessoa schabrak bara konstiga ut, lixom tjocka och så är det konstig "yta" på dom, och det stora fula "p:et". Men färgerna är iaf häftiga! =)

jag tycker att marialet är det fräcka med schabraket

Anna-panna skrev:
*kl*
Mitt snyggaste schabrak är nog mitt ljusblåa dressyrschabrak med namn på. Tror det är Horse Saver.
Och så gillar jag mitt vita tävlings schabrak, med blå och gul passpoal, och namn.
QUOTE]
Min kompis har ett sånt tror jag dom är skit snygga
Vi villl se vbilder

Det här är mitt favoritschabrak. ;)

2006_0705Chessy0048.jpg

Det där var faktist lite coolt!!:) Är det ett Global??:)

*kl*

Mitt vita Equiline tycker jag om:

pic.php

Sen så har jag ett marinblått med beiget kantband också från equiline som jag gillar, fast det är ett amerikanskt hoppschabrak.

De klart snyggaste schabraken (tycker jag) är de som är antingen rakt skurna i hörnet baktill, eller de som är formade som i en spets där. Så snygga, men jag har inget själv än.

Han_naH skrev:
Sen så har jag ett marinblått med beiget kantband också från equiline som jag gillar, fast det är ett amerikanskt hoppschabrak.
Det spelar ingen roll, lägg ut bild!!:p ( om du har bild, förståss );)

Snyggast är helt klart Equiline, RG och Mia's

Men, är det ingen som fattar:confused: :p

Det ska vara ens eget schabrak och så ska man lägga ut bilder!!;) :D

My Beauty skrev:
Anna-panna skrev:
*kl*
QUOTE]
Min kompis har ett sånt tror jag dom är skit snygga
Vi villl se vbilder

Vilket vill du se bild på? Jag har bara bilder på det vita, och dom vet jag inte riktigt hur man lägger ut, för jag vet inte hur man gör ett fotoalbum på freewebs(*trådkapning*, om nån vet hur man gör så Pm:a mej, så lägger jag ut bilder)
/anna

jag vill se bild på dit favo schabrak

Magic_Mac skrev:
Det spelar ingen roll, lägg ut bild!!:p ( om du har bild, förståss );)

Jag har ju tyvärr ingen bild på det då. Får väl kanske försöka ta ett kort ngn. gång...

*kl*

Är det ingen mer som har bild på sitt favoritschabrak??;)

Kan maila massa bilder :D Men min ftp är nere :( så blir inga här.

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
1 180
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 306
Senast: Twihard
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 396
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
894
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka