Snyggaste schabraket

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Magic_Mac
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 179
  • Visningar Visningar 18 110
Sv: Snyggaste schabraket

kl

mitt global är nog mitt snyggaste :D
12939955.jpg

Globan e snygga, men jag vill ha typ ett Lamicell :)

Mina favoriter är mitt gröna BR schabrak, gråa Global schabrak och svarta Lamicell :love:

Anna Scarpati är jättesnygga och finns i många olika färger, men 2 eller 3 passpoaler :)

12127723.jpg

Lami-Cell Schabrak, finaste schabraken enligt mej:)

Pessoa schabraken ser helt ok ut när man ej har någon sadel på, men lägger man på en sadel är det alldeles för tjockt och "bulligt". Ska jag vara ärlig tror jag bara att man köper det för att det står pessoa på det. Jag menar du hade väll kanske inte köpt det om det stog Hööks eller Börjes??

kl

Har nyligen köpt ett nytt shabrak som jag är helt kär i! :love:

p1010026.jpg

Närbild på mönstret:
P1010027.jpg

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
1 168
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 292
Senast: Twihard
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 335
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
894
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka