Snyggt schabrak?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare fälttävlansnörd
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 983
F

fälttävlansnörd

Nya tävlingsschabrak skall införskaffas :)

Förslag tack! Inga konstiga material (sammet är ok), helst smårutigt eller lite större rutor, inte vågigt. Ingen passpoal med spets eller bollar som hänger å slänger. Måste gå att brodera på. Kosta vad det kosta vill, nästa säsong ska vi vara superfina :D

Sv: Snyggt schabrak?

Värst vad svårt du ska göra det, tänkte ju skriva Equiline (snygga, enkla o stilrena) men så ska du brodera... Så det sket sig.
Det enda jag kommer på är Mias RS; smårutigt, går att välja hur det ska se ut själv, finns med vanlig el. amerikansk skärning och det går att brodera.
Även om det är ett billigare schabrak så är det ju väldigt fint!
Min kompis har ett superfint schabrak, vet inte vad märket heter men det är Union Jack på ryggkanalen. Just hennes är cremefärgat, guldpasspoal o marint kantband + brodyr, himla snyggt om du frågar mig. Borde gå att få tag på enligt dina krav :p
Sen måste jag fråga vad det är för mardrömsschabrak du beskriver med spets och bollar?! :rofl:

Tack!

Mardrömschabraken, har du inte varit ute på en lokal ponnyhoppning på senaste tiden? ;) Har sett typ tre olika varianter och jag är chockad över att folk rider omkring i schabrak som ser ut som polska gardiner. Kan försöka smygfotografera för jag har ingen aning om vem det är som tillverkar/säljer :angel:

Hjs har snygga stilrena schabrak!!! Och dom broderar! Tror det är www.hj-s.com eller nåt i den stilen.

Här är mitt, det är creme med guld pp och marinblått kantband och brodyr:
HPIM0130.jpg

De med den engslka flaggan på är från Elizabeth Greenwood. Hon har både sammets- och bomullsschabrak.

Jag skulle köpt ett Equiline schabrak och sedan broderat på det, det finns firmor både här och var som broderar på andras grejjer.

Liknande trådar

T
Utrustning Jag har länge vart ute efter ett vitt tävlingsschabrak till min dressyrsadel. Men alla jag har hittat har vart så osmakliga att jag... 2
Svar
32
· Visningar
2 405
Senast: Tebazz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner