Snyggt spö...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare fälttävlansnörd
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 060
F

fälttävlansnörd

Nu vill jag ha ett snyggt spö... I brunt läder, aningens längre än de kortaste hoppspöna som finns. Vi säger 60 cm ungefär ;).

Och det ska vara stumt (inte svischa fram och tillbaka ni vet). HELST ska jag kunna få mina initialer ingraverade i knoppen... Och flärpen ska inte vara för stor, fast det ska ändå vara en "platta" inte ett litet snöre bara...

Get it? :p

Sv: Snyggt spö...

Hmm, Pessoa kanske...:D Finns ju en fin guldknopp på, så då borde du kunna gravera i guldet!:idea:
Har aldrig ridit med det själv, men om det kostar så mycket borde det vara bra kvalitet iaf...;)

Öhh, det vet jag faktist inte!:o Men hör med dom mer "insatta i detta ämne" på buke kanske!:idea:

Men på Pessoas så står det redan något på den liiiiiilla äkta guld knoppen, så lite svårt där! ;)

låter som du beskriver mitt spö som jag har.. minns inte vart jag fick det ifrån..

återkommer om jag kommer på det..

Synd att du har flyttat, för Häst&Hund har en som stämmer på din beskrivning! ;)

var har jag flyttat nu då? :p

jag bor kvar i samma håla som jag gjort sedan 1991. eventuellt flyttar jag till hösten. häst å hund... i sthlm?

Hahaha. Vem kan jag ha förväxlat dig med då? *tänker*
Jopp, i Stockholm.

pessoa02.jpg

Sen har Pessoas "Extrem flexibilitet". ;)

Oki, vet faktist inte så mycket om spön!:o Eftersom jag bara tappar bort mina spön ser jag inte någon anledning att köpa dyra spön, utan tar det närmsta och snyggaste spöt som finns i min närhet!;) :D

Men kom att tänka på Pessoa, men då var det inte "rätt" då!:crazy: :angel:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det gick inte att ta miste på att jag var nöjd med hästvalet till veckans andra hopplektion. Bästa Dunja – fina fröken långöra – bästa...
Svar
0
· Visningar
483
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Eftersom min hund i helgen blev utställningschampion så tänker jag köpa ett nytt, snyggt halsband till henne men jag vet inte vilket jag...
Svar
11
· Visningar
1 088
Senast: dpmatte
·
Utrustning Jag har en unghäst e.Akribori med kort, närmast spikrak och väldigt bred platt (tänk ponny...) rygg och en relativt "normal" manke. Vi... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
19 812
Senast: Supersalt
·
Utrustning Jag sitter och funderar på vad för slags sadel jag ska köpa till min unghäst(4år) Glampi(islandshäst). Han har ju lite längre rygg än...
Svar
2
· Visningar
1 606
Senast: videnlis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka